Reply on: Miki #23022:
Vzladom k tomu, že tento "radiátor" je v skutočnosti kanál, ktorý rozvádza po vozidle vzduch zohriaty odpadovým teplom zo zrýchľovača a tento vzduch vchádza do vozidla na pravej strane pred druhými dverami, tak by tan istý kanál na druhej strane nemal veľký význam.Re #23023 fobust: To akurát v BA. V Prahe kúri všetko dobre. To je len o tom, kedy vodič zapne kúrenie pod sedačky a ako to funguje. Drobný rozdiel je napr. v tom, že v BA (aspoň donedávna) platilo, že vodič nesmi zapnúť kúrenie pod sedačky, kým vonkajšia teplota nepoklesne pod 5°C, zatiaľ čo v Prahe je povinný ho zapnúť najneskôr, keď vonkajšia teplota poklesne pod 5°C.
K tomu rozpisu: Kuxxa, nič moc:
Električky modernizácia 573 mil - 50 modernizovaných tramwají za tri roky
Trombelusy modernizácia či nové??? 330 mil. - povedzme 20 ks 22Tr. Ako keď do mora napľuveš.
Smradobusy 850 mil. - 100 smradobusov shitových , poprípade 70 ľudských.
I.
d3k0