Neviem, podľa mňa, ak mi skončí lístok, tak idem na čierno a PP hovorí, že si mám označiť ďalší. Následne mi z toho vychádza, že by som si mal uplatniť reklamáciu a žiadať refundáciu toho druhého lístka. Aj keď ten bod 27 hovorí len o situácii, keď prestupujem.
Keby som mal pripomienkovať nový PP, tak 27 by som to upravil, aby pri nedodžaní očakávnej doby cesty bola možnosť podať reklamáciu. A netreba riešiť, či som presupoval, alebo nie. Možno to je trocha byrokratické, ale jednoduché a jednoznačné.
Hlavne si myslím, že to, že sa uznávajú papierové CL pri neprestupnej jazde, skutočne nie je ošetrené a je to len o férovej komunikácii medzi cestujúcim a revízorom. A tu sa asi zhodneme, že veľmi ľahko zlyhá jedna, či druhá strana a sú z toho zbytočné scény.
Keby som mal pripomienkovať nový PP, tak 27 by som to upravil, aby pri nedodžaní očakávnej doby cesty bola možnosť podať reklamáciu. A netreba riešiť, či som presupoval, alebo nie. Možno to je trocha byrokratické, ale jednoduché a jednoznačné.
Hlavne si myslím, že to, že sa uznávajú papierové CL pri neprestupnej jazde, skutočne nie je ošetrené a je to len o férovej komunikácii medzi cestujúcim a revízorom. A tu sa asi zhodneme, že veľmi ľahko zlyhá jedna, či druhá strana a sú z toho zbytočné scény.
810zssk
1. Prepravny poriadok nikde nerobi rozdiel medzi platnostou elektronickeho listka (z aplikacie, alebo BCK) a papieroveho listka. Rozdielne pravidla ma len SMS listok.
2. Nadalej plati ze pre posudenie casovej platnosti cestovneho listka je zavazny udaj uvedeny v cestovnom poriadku, vid bod B.3.27 prepravneho poriadku.
3. Povinnost kupy noveho listka plati len pri zmeskani pripoja. V takom pripade je mozne poziadat o vratenie cestovneho.