Reply on: Ike #229217:
Toto je problém všetkých grafikonov v BA. Niekto od stola ráta s tým, že autobus po min. 20 min. jazde príde na prestupnú zastávku presne, čo je zjavne nezmysel. Preto väčšinou vidíte, ako vám autobus, na ktorý chcete prestúpiť uteká pred nosom. Väčšina prestupných problémov sa dá jednoducho riešiť nastavením aspoň 4 min. rezervy.
Peter6607
Okrem toho sú neustále problémy s označovačmi. Už som bol viackrát svedkom a raz sa mi to aj stalo, že v starých vozidlách označovač označí kartu za neplatnú, pokiaľ máš na nej zakúpený lístok pre viac ciest (denný, električenku). Vtedy mi neumožnilo ani kúpiť si ďalší lístok. Keď som prestúpil do iného vozidla, lístok mi označovač už detegoval. A ďalšia téma sú papierové lístky. Označovače stále lístky neoznačujú, alebo označujú chybne. Pred ich výmenou sa voľakedy museli označovače kontrolovať vodičom a pred odovzdaním vozidla sa kontoloval stav atramentu, cez prestávky reštartoval systém. Toto už neplatí? Často sa stáva, že na lístku nedotlačí časť údajov. Reklamácia prakticky nemožná, pred spustením elektronickej peňaženky ma nové označovače pripravili o niekoľko eur znehodnotením lístka. Cez všetky tieto divné skúsenosti si myslím, že kritika verejnosti je opodstatnená a miesto rôznych smart noviniek by sa mal dopravca sústrediť na nedostatky v existujúcom systéme.