Reply on: Technopol #229223:
Riešenie je nasledovné,z pohľadu vodiča L41:
čas t: vozidlo vyštartuje z Búdkovej smerom na zastávku Na hrebienku
čas t+4: vodič sa dorozumie s vodičom L64, ktorý čaká na Lovinského a upovedomí ho, že prešiel zastávku Súbežná - toto môže neskôr zabezpečiť palubák
čas t+5: vodič L41 príde na zastávku Vozovňa Hroboňova, kde vyloží ľudé a s vozidlom pokračuje ďalej (do vozovne, alebo na HLST)
z pohľadu vodič L64:
pred časom t+4 vodič čerpá prestávku na Lovinského,
čas t+4: vodič je cez vysielačku informovaný o tom, že vodič L41 prišiel do zastávky Súbežná, prípadne mu toto zahlási palubný počítač, vodič vyštartuje a obslúži zastávku Lovinského.
čas t+5: vodič odchádza z Lovinského (zastávka), pričom krátko na to má vizuálny kontakt s L41
čast t+6: vodič L64 prichádza na zastávku Vozovňa Hroboňova.
z pohľadu cestujúceho z Búdkovej do mesta
čas t: cestujúci je vo vozidle linky 41
čas t+5: cestujúci vystupuje na zastávke Vozovňa Hroboňova z vozidla L41
čas t+6: cestujúci (na hrane) nastupuje na zastávke Vozovňa Hroboňova do trolejbusu L64.
Janik11
Keby som mal pripomienkovať nový PP, tak 27 by som to upravil, aby pri nedodžaní očakávnej doby cesty bola možnosť podať reklamáciu. A netreba riešiť, či som presupoval, alebo nie. Možno to je trocha byrokratické, ale jednoduché a jednoznačné.
Hlavne si myslím, že to, že sa uznávajú papierové CL pri neprestupnej jazde, skutočne nie je ošetrené a je to len o férovej komunikácii medzi cestujúcim a revízorom. A tu sa asi zhodneme, že veľmi ľahko zlyhá jedna, či druhá strana a sú z toho zbytočné scény.