Listok zostava na karte az do kupy dalsieho, kludne aj roky. Akurat sa uz nezobrazuje na OCL.
To ze v DPB nepoznaju tarifu nie je ziadna novinka. Zial. Predpokladam ze vacsina proste zaplati a nezenie to dalej.
To ze v DPB nepoznaju tarifu nie je ziadna novinka. Zial. Predpokladam ze vacsina proste zaplati a nezenie to dalej.
patrik444
Spoločné ustanovenia
B.3.25 Pri nástupe do vozidla musí mať cestujúci platný cestovný lístok aspoň na taký zónový
a časový úsek, aký je potrebný na docestovanie do najbližšej zastávky. V prípade
pokračovania v ceste je cestujúci povinný označiť si, alebo zakúpiť si ďalší cestovný
lístok.
B.3.26 Platnosť cestovného lístka končí uplynutím času platnosti, po uplynutí časovej platnosti
je cestovný lístok pre ďalšiu prepravu neplatný. Ak počas jazdy skončí časová platnosť
cestovného lístka, je cestujúci povinný označiť si, alebo zakúpiť si ďalší cestovný lístok.
B.3.27 Záväzné posúdenie zónovej platnosti vychádza zo schémy zón, ktorá je prílohou 4 PP
IDS BK. Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových
údajov uvedených v cestovnom poriadku. V prípade, že cestujúci použije na cestu do
svojho cieľa viacero spojov a z dôvodu oneskorenia jedného z nich skončí cestujúcemu
platnosť cestovného lístka skôr, ako mal podľa cestovného poriadku prísť do cieľa cesty,
je cestujúci povinný označiť si, alebo zakúpiť si ďalší cestovný lístok. Zároveň má nárok
podať reklamáciu u toho dopravcu, u ktorého meškanie vzniklo.
Čo znamená po právnej stránke, keď sú dva body B.3.26 a B.3.27: majú rovnakú silu a platnosť ? Môže DPB použiť raz jeden alebo raz druhý ? Alebo platí 3.26 spolu s výkladom 3.27 ? Viem vierohodne preukázať, že som celý čas sedel v jednom trolejbuse, či v elektronickej alebo papierovej podobe? ja som v čase výstupu nemal platný doklad na karte a viezol som sa dvojnásobne dlhšie ako som mal platný lístok...