Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #228609:
Tak to im tá rekonštrukcia iba po Marcheg nepomôže..
Reply on: david1 #228608:
Jednokoľaj stačiť nebude, keďže rakúšania majú nakreslené križovanie RJ medzi DNV a Marchegg...
Reply on: Ike #228606:
Najdrahší je predsa most. Ono asi aj jednokolaj bude stačiť medzi DNV a Marchegom. Stačí tam natiahnuť dráty a v DNV upraviť napájanie niektorých kolají, aby tam mohla prísť loko. aj s čisto Rakúskym napätím. Podobne ako to má Petržalka.
Pre Rexy budú potrebné obojživelné lokomotívy.

Neviem že by sa počítalo zo zahustením taktu cez Hl.st.
Skôr sa bude dať obiehať v takte pomalšie zastávkové vlaky na Rakúskom území.
Čas sa má skrátiť z 66 min. na 40 min. medzi BA a Wien.
Reply on: Ike #228606:
S čím čakáme na Rakúšanov?
Inak, to zdvojkoľajnenie bude len čiastočné, ale umožní pridať za hodinu jedným smerom ešte jeden rýchlejší vlak.
Reply on: tr3mp #228605:
Ak sa nemýlim, tak v tomto prípade nastal unikátny prípad, v ktorom my čakáme na Rakúšanov 😂 Každopádne Rakúšania pripravujú aj zdvojkoľajnenie s ktorým mi zatiaľ nepočítame. Ono ani ich predstava o organizácii dopravy medzi Viedňou a Bratislavou cez Marchegg po finalizácii zdvojkoľajnenia a elektrifikácie (ich termín je 2024) nie je úplne v súlade s našim stavom infra 😂
Reply on: david1 #228603:
Rakušania robia elektrifikáciu po štátnu hranicu. Pripravuje aj ŽSR zvyšok? Aby sa nestalo, že budú chodiť diesle stále celú trasu, prípadne sa bude prepriahať/pripriahať v Marcheggu a DNV 😁
Reply on: david1 #228603:
Tipujem, že "toto". 🤪
Reply on: ivanbuto #228600:
to je ona... myslím že sa to stáva, ak na záver fázy (oranžová) ešte prejde detektorom vozidlo / vozidlá (vojdu sa 2), ktoré následne zastaví(a) pred stop čiarou, a čaká. Ďalšie vozidlo v poradí si ponechá veľkú medzeru a detektor ostane medzi nimi. Už som bol viackrát poklepať vodičom na okienko a vyzval ich aby sa posunuli na detektor, potom sme už zelenú dostal (inak ľavú odbočku preskakuje)
Ja nerozumiem prečo nespravia nejaký mimoriadny CP počas Vianoc. Všetky poznámky hovoria iba o obmedzeniach počas tohto obdobia, tak na čo to tam je celý rok?
https://www.dunajskaluzna.sk/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah1479_32.pdf&original=102414%209.12.18.pdf
Reply on: VLK #228552:
Myslíš túto križovatku?
https://www.google.com/maps/@48.1917588,17.1996628,3a,75y,0.9h,77.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1siTIM-Tmk1ebDfLu_jpYqaA!2e0!7i13312!8i6656
Pokiaľ viem, tak ak vozidlo už raz prešlo cez detektor, výzva zostáva zaznamenaná, takže teoreticky ak potom stojí aj pred detektorom, a ďalšie vozidlo za detektorom, fáza by mala byť zaradená. Ale nepoznám presne túto križovatku, poradie fáz a logiku riadenia. Keďže je tam starší radič, asi je poradie fáz fixované.
Reply on: Ike #228588:
Tá tabuľka pribudla preto, že v blízkej budúcnosti má byť doplnené na vstupe do križovatky od Šancovej návestidlo pre BUS. Chodci, ktorí poznajú signálny plán, sú zvyknutí, že keď už vozidlá idúce od Trnavského mýta dostanú červenú, môžu prejsť do polovice vozovky (na signál "stoj") bez nebezpečia, vtedy ešte cca. 10 sekúnd prechádzajú vozidlá zo Šancovej v smere od Hlavnej stanice, a potom padne zelená pre chodcov.
Ja toto správanie chodcov úplne chápem, ostrovček je naozaj hanebný a dúfajme, že Račianske mýto sa dočká do pár rokov zmien k lepšiemu.
Teraz ale počas týchto 10 aj niečo sekúnd bude mať ešte voľno BUS, preto nebude bezpečné vchádzať do križovatky na signál "stoj".
Časom by tá tabuľka mala zmiznúť.
Public Transport

Public Transport

Dnes som dvakrát išiel Irisbusom ECO 😉
Reply on: S499.1023 #228596:
Vtipné na tom je to, že ten ostrovček je taký malý, že občas sa naň ľudia reálne nezmestia, takže si môžu vybrať, na ktorej vozovke budú čakať na tú zelenú ...
Reply on: Ike #228588:
Ak nerozumejú chodci červenej, je takéto riešenie úplne v poriadku a nie je na ňom nič autoslavského. Podstatné je nemať prejdených cohdcov a nie točiť sa na argumente "každý vie, čo je červená".
Reply on: Miro #228594:
Je to podobné, ako som videl tuším v Čadci, keď je dopravná značka "Železničné priecestie bez závor" doplnená výrazným nápisom POZOR - BEZ ZÁVOR.
Reply on: Ike #228593:
Niektorým to asi nestačí mať napísané v zákone (vyhláške).
Reply on: Miro #228591:
Stoj (to je posledný riadok).
Reply on: Mhr1 #228585:
Na HLST mali / maju taxisluzby reklamy s cennikom na konkretne trasy do centra / na ASMN / letisko.

Bezny / zahranicny cestujuci neocakava, ze na zavolanie je taxik vyrazne lacnejsi ako ked clovek zoberie prveho v poradi na stanici.

Osobne pouzivam Hopin sukromne aj firemne, co je vhodny kompromis. Cena je vopred +/- znama, taxikari su licencovani, musia sa snazit viac ako kolegovia co uctuju nastupne 50€ a podobne smakocinky. Zaroven je mozne ich hodnotit, takze aj slusnost, ci cistota auta je dolezita.
Reply on: Ike #228588:
Počas ktorého signálu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.