#228552
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how
o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
Naša elektrifikácia jednokoľajky (ten nano úsek) je z hľadiska prípravy ready. Rakúšania takto pred rokom ešte nemali hotové veci a nemali ich preto, pretože s elektrifikáciou riešili aj zdvojkoľajnenie. Ich predstavy po 2024 sú jednoznačné: zrušenie Rexov cez Marchegg, predĺženie slovenských neosobákov do Viedne a rakúskych neosobákov do Bratislavy, čím sa vytvorí prekrytie zabezpečujúce dopravu medzi Viedňou a Bratislavou.
Tých 26 ušetrených minút má byť len vďaka modernizácii, elektrifikácii a čiastočnému zdvojkoľajneniu medzi Marcheggom a Stadlau? Alebo sa to ráta pre vlak, ktorý bude mať aj redukovaný počet zastávok?
Najdrahší je predsa most. Ono asi aj jednokolaj bude stačiť medzi DNV a Marchegom. Stačí tam natiahnuť dráty a v DNV upraviť napájanie niektorých kolají, aby tam mohla prísť loko. aj s čisto Rakúskym napätím. Podobne ako to má Petržalka.
Pre Rexy budú potrebné obojživelné lokomotívy.
Neviem že by sa počítalo zo zahustením taktu cez Hl.st.
Skôr sa bude dať obiehať v takte pomalšie zastávkové vlaky na Rakúskom území.
Čas sa má skrátiť z 66 min. na 40 min. medzi BA a Wien.
Ak sa nemýlim, tak v tomto prípade nastal unikátny prípad, v ktorom my čakáme na Rakúšanov Každopádne Rakúšania pripravujú aj zdvojkoľajnenie s ktorým mi zatiaľ nepočítame. Ono ani ich predstava o organizácii dopravy medzi Viedňou a Bratislavou cez Marchegg po finalizácii zdvojkoľajnenia a elektrifikácie (ich termín je 2024) nie je úplne v súlade s našim stavom infra
Rakušania robia elektrifikáciu po štátnu hranicu. Pripravuje aj ŽSR zvyšok? Aby sa nestalo, že budú chodiť diesle stále celú trasu, prípadne sa bude prepriahať/pripriahať v Marcheggu a DNV
Ike
Naša reakcia bola plná hádaniek.