chcem Vás upozorniť, že ste napísali stránkam imhd.sk, ktoré nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a. s. a ani žiadneho iného dopravcu, či mesta. To znamená, že nie sme prevádzkovateľmi MHD v Bratislave a ani inom meste a ani vodiči autobusov, trolejbusov, či električiek MHD v BA nie sú našimi zamestnancami, ale práve zamestnancami DPB.
So svojou sťažnosťou sa prosím obráťte na Dopravný podnik Bratislava, napr. e-mailom na adresy info@dpb.sk alebo vnutorna.kontrola@dpb.sk alebo prostredníctvom ich FB stránky: https://www.facebook.com/dpb.sk/
Ďakujeme Vám, že navštevujete imhd.sk a prajeme príjemný zvyšok dňa.
Keď vodič vychádza zo zástavky tak sa pozerá do ľavého spätného zrkadla. Takže nevidí skrachované existencie ktoré mačkajú dopyt. Normálny človek p tom vie. Bohuźiaľ v dopravných prostriedkoch sa vozia aj skrachované existencie....
Tak. Vylial si si srdiečko, hádam sa ti uľavilo. Len by som ťa chcel do budúcna požiadať, aby si nás tu neotravoval takýmito stupidnými príspevkami. Už prvá veta hovorí za všetko... Dúfam, že sa po dnešku budeš MHD vyhýbať veľkým oblúkom a keď nie, tak ti prajem, aby ťa už žiadny vodič pri dobiehaní nepočkal. Za to, ako si všetkých nazval "skrachovanými existenciami".
Po dnesnom dni ma uz nikto nepresvedci ze DPB nezmestnava len skrachovane existencie, na druhej strane niet sa comu divit ze za tie peniaze tuto nevdacnu robotu nikto normalny nieje ochotny robit. Individuum na 3420 dnes skoda komentovat. Predne dvere otvori az po natlaku. Potom frfle ze si cestujuci dovoli sadnut na predne sedadlo pri dverach s argumentom ze on potom nic nevidi tak som mu povedal nech si ho da v dielni demontovat. Dalsi pacient na 1851 si stoji na zastavke so zatvorenymi dverami, ked dobehnem a stlacim dopyt rozsvieti sa zelene svetlo ale dvere sa neotvoria a autobus odchadza atd. skoda komentovat. Ale vobec sa nedivim ze MHD cestuju len ludia ktori nemaju inu moznost, lebo pre ostatnych je to len otrava a strata casu.
A načo ti preboha bude druhá kartička na to isté, čo dokáže už tá, ktorú máš?
(Zlatý ISIC v tomto, zrazu som miesto otravného kvanta v podobe školského preukazu, stravy, električenky, SADky a dvoch knižničných preukazov klesol na jeden kúsok plastu )
viete mi priblížiť aj tie špecifické dopravno-technické stavy? Napríklad na križovatke Rožňavská-Bojnická-Galvaniho obvykle ukazovatele odpočtu nejdú a nakoľko táto križovatka štandardne ide v pevnom signálnom pláne, predpokladám, že je to zásahom od levov. Alebo je to spôsobené iným vplyvom?
A ešte jedna otázka - nedalo by sa na jednej strane poučiť vodičov o medzerách medzi vozidlami najmä v križovatkách, kde funguje dynamika (a zaradzovanie odbočovacej fázy na výzvu od detektora)? A na druhej strane nedalo by sa vyznačovať polohu detektora? Pravidelne jazdím cez CDS na Vajnorskom nadjazde a ľavé odbočenie (teraz myslím to od diaľnice) obvykle nedostáva zelenú pre vodiča, ktorý si drží veľký odstup od vozidla pred sebou a to až tak, že nestojí na detektore, ktorý následne nezaradzuje zelenú fázu do poradia.
Ja si práve naopak myslím, že občiansky preukaz by mal slúžiť výhradne na komunikáciu so orgánmi verejnej správy a nie na dokazovanie nároku na zľavu v síce mestskej, ale stále obchodnej spoločnosti. Na to má daná spoločnosť vydávať svoj doklad.
A tu sa dostávame práve tam, kde sme začali. Štát tieto finančné prostriedky poskytuje v rámci fiškálnej decentralizácie v zmysle nariadenia vlády 668/2004:
To, že je to nefér, je druhá vec. Je potrebné nastaviť to tak, aby sa v prípade obcí, ktorých denná populácia je väčšia ako nočná, táto skutočnosť zohľadnila.
Súhlas. Prečo by to mala byť práve obec (v tomto prípade Bratislava), ktorá by mala dotovať verejný záujem iných ako svojich obyvateľov. Môže to robiť napr. materská obec daného študenta, VÚC alebo priamo štát. Podpora pritom nemusí byť formou zľavy, ale napr. príspevku na cestovné pre definované skupiny.
ja si dovolim zareagovat len na BMK... kazdy s trvalym pobytom v Bratislave nad 15rokov ma karticku, ktora potvrdzuje jeho trvaly pobyt... vola sa to obciansky preukaz... preto nechapem naco je komu dalsia karticka... pravidleny cestujuci pri dnesnom nastaveni by mal mat teda len obciansky a elektricenku... pripadne obciansky a mobilnu aplikaciu... ostatne je podla mna len zbytocna buzeracia
Na uvod aby bolo jasne, ja nenavrhujem rozdelovanie ludi podla toho ci maju "volebne pravo" (mimochodom, to sa tykalo nebratislavcanov, nie ziakov a studentov) - len som reagoval na "vycitku" ze to ziaden politik neschvali. Na to som kontroval ze so zmenou z ktorej volici vyrazne profituju a stracaju len nevolici by velka cast politikov ziaden problem nemala.
Nie celkom rozumiem ako prave zlavnene cestovne suvisi s pravom na vzdelanie. Ak chceme pouzivat tento arugment, tak potom fakt musime ist po bezplatnej preprave. Preco prave 50 percent bezneho cestovneho je spravnych?
Jednoducho mame nejaky rozpocet na to aby cestujuci platili menej nez su naklady a z mojho pohladu je dnes tento rozpocet redistribuovany zle. To co chcem dosiahnut by mozno bolo lepsie demonstrovat na konkretnych prikladoch, ale kedze nemam data o podiele jednotlivych skupin cestujucich, tak je to tazke.
Kazdopadne za najvacsiu nespravodlivost pri zlavach dnes povazujem ze BSK dotuje zlavy vybranym skupinam cestujucich (TZP, darcovia krvi) z okresov SC, PK a MA, ale nie z bratislavskych okresov, ktore su rovnako sucastou BSK. Zaujimalo by ma ci je takato diskriminacia vobec legalna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK
A ešte jedna otázka - nedalo by sa na jednej strane poučiť vodičov o medzerách medzi vozidlami najmä v križovatkách, kde funguje dynamika (a zaradzovanie odbočovacej fázy na výzvu od detektora)? A na druhej strane nedalo by sa vyznačovať polohu detektora? Pravidelne jazdím cez CDS na Vajnorskom nadjazde a ľavé odbočenie (teraz myslím to od diaľnice) obvykle nedostáva zelenú pre vodiča, ktorý si drží veľký odstup od vozidla pred sebou a to až tak, že nestojí na detektore, ktorý následne nezaradzuje zelenú fázu do poradia.