Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #227737:
Akože tie bicykle vyrobené špeciálne pre Bratislavu s úpravou proti grafittom, krádežiam a poškodeniu? ?
Reply on: Jak44 #227735:
Ale v 4 a 8 nie. Takze je sice fajn ze sa na to nevyflakli uplne, ale stale je to polovicata robota.
Nemozne sa stalo skutosnostou, v X3 je nahrana vylukova trasa ?
Ahojte, nevie niekto preco su dnes vypravene autobusy na linky 202, 207 a 211/1?
Zrejme Danko nedal inštrukcie, ako riešiť mimoriadne situácie. Namiesto sústredenia sa na dopravu managori ZSSK v poslednej dobe riešili náter lokomotív, predražené nákupy, zbytočnú marketingovú kampaň a SMS cestovné - pozostatok z minulého tisícročia.
Reply on: Ike #227712:
Na čo treba krízový manažment, keď sú to situácie, ktoré musí zvládnuť ten personál čo tam je a byť pripravený aj na tieto situácie? Na použitie najbližšej vlastnej zálohy alebo zálohy Carga treba extra manažment? Alebo aby traťováci boli pripravení na pohotovosť, resp. vyraziť v primeranom čase za nehodovou udalosťou treba manažment? Nestačil by skôr zdravý sedliacky rozum, snaha urobiť niečo pre spokojnosť zákazníkov v tej mizérií, keď sa stane nejaká mimoriadka? Ak mám toto v hlave na prvom mieste, tak nie je o čom. Ale čakáš, že ak majú ľudia podpriemerné platy, že sa za 500-600 čistého pretrhnú a navyše starí traťováci po 50ke, ktorý si pianko ide, lebo nevládze už? To je zas problém, že ŽSR nevie mladých ľudí pritiahnúť do svojich radov.

Inak posunovacia lokomotíva 721 k tej 671 aj došla, bohužiaľ nikoho nenapadlo, že 671 nemá adaptér na spriahanie. Len taký "detail", že zas niekto v ZSSK myslel na niečo iné ako mal, alebo nemyslel, pričom ten adaptér by mala mať každá súprava.

Balast o hentej trojici zlodejov s tisíckami zlodejov za chrbtom má priamy súvis so stavom dopravy a odpovedá zároveň na otázku, že prečo je naša doprava stále pozadu a priepasť medzi nami a ČR západom sa rozširuje, čo sa týka ŽI tak maďari nám unikajú tiež. O poliakoch sa neviem zodpovedne vyjadriť, tak som ticho, ale moderné EMJ a DMJ tam majú dlhšie ako my a ich počet narastá rýchlejšie ako u nás.

Nuž non-stop obviňujem manažment, pretože práve preto, že som robil tam, kde som robil, tak viem, že referenti a aj vedúci môžu každé ráno, doobedie a poobedie búchať na dvere vedenia, mať dobré nápady, vôľu a chuť no zbytočne, keď vedenie NECHCE VECI RIEŠIŤ! A toto oberie za pár rokov každého nadšenca o vôľu a chuť. Asi to poznáš. To som dal caps lock, pretože to zdôrazňujem, že na Slovensku nie je problém, že by sme nevedeli, alebo nemali čas alebo sa nedalo, ale ono sa nikomu NECHCE! Pretože kto chce, tak sa učí na chybách za pochodu, kto chce, tak čas si nájde a kto chce aby sa dalo, tak sa dá riešiť veci od 7h rána do 22h večera.
Reply on: falaise #227705:
stačí čítať s porozumením, píšem, že "sa stačilo sa dohodnúť s vlakovou čatou ktorým smerom budú púšťať ľudí von a po tej strane neposielať vlaky" . vlaky posiela na trať výpravca. z toho vyplýva, že vravím, že po tom, ako sa dohodnú výpravca v príslušnej DK a vlaková čata, pustia sa ľudia von. vlakvedúci sú dvaja, majú služobný mobil, nie je problém aby zabezpečili bezpečný výstup cestujúcich aj za týchto podmienok.
Reply on: ceres #227727:
Okej, vychadzal som z toho ze su to podmienky pouzivania, nie FAQ. Tam by to mohlo byt napisane jemnejsie.

S tym vracanim biku celkom suhlasim. S tymto som sa viac krat stretol pri Santander Cycles v Londyne a bolo to dost o nicom, ale tam aspon funguje moznost bezplatne ziskat dalsiu pol hodinu ak je dana stanica plna.

Posledny odstavec je v poriadku. Zakaz pouzivat pozicany bicykel mimo BA chapem ako zakaz pouzivat ho mimo uzemia HMB. Oproti tomu zakon o cestnej premavke riesi povinnu prilbu "mimo obce" (z hladiska tohto zakona), co moze byt aj na uzemi HMB.
Reply on: 3533 #227723:
Nakoniec som infolinku aj využil a problém vyriešili za pár sekúnd, takže super. 🙂
Reply on: 810zssk #227725:
Bez toho, že by som vôbec riešil obsah, tak spôsob formulácie. Takto sú napísané aj vo "FAQ" v sekcii Pomoc. Naozaj už to len nastriekať cez šablónu červeným sprejom na umakart/sololit s výkričníkom na konci...

Ale keď si načal obsah: systémy s "palubnou jednotkou" zvyknúť umožniť vrátenie bicykla jeho uzamknutím aj v plnej stanici aj mimo stojanu (nextbike), tie bez palubných jednotiek zas ponúkajú dodatočné minúty, ak sa prihlásiš na stanici, ktorá je plne obsadená, aby sa stihol dopraviť k inej (JCDecaux). Ten bratislavský zatiaľ pozbieral negatíva z oboch. Verím, že toto v testovacej prevádzke ešte doriešia.

Nemožnosť zaparkovať na plnej stanici je podľa mňa v priamom rozpore propagovať to ako last mile systém. Ak musím svoju last mile ukončiť kvôli plnej stanici niekoľkosto metrov inde než som pôvodne plánoval (a možno to aj nestihnúť v bezplatnom časovom rozsahu), bolo by asi rýchlejšie ísť pešo (a presne tam, kam potrebujem, nielen k nejakej stanici v širšom okolí).

Ale vtipná drobnosť je aj tá prilba: používať bicykle "mimo hraníc mesta je (...) zakázané", ale o pár viet nižšie sa dočítam, že "Pri jazde mimo mesta je prilba povinnou súčasťou výbavy cyklistu, pričom si ju v aj v prípade využívania služby Slovnaft BAjk zabezpečuje samotný užívateľ." 🙂
Reply on: 810zssk #227725:
Tak minimálne sa spomínalo, že pri plnej stanici sa bude dať bicykel odložiť zamknutím o iný a človek nebude musieť zháňať miesto jak divý.
Reply on: ceres #227720:
Co sa ti na tych pokynoch nepozdava? Podla mna su vsetky zmysluplne.
Reply on: Dispecer #227722:
O pár stoviek v.č. staršie, ale rok veru rovnaký: http://evidencia-dopravcov.eu/zoznam?iddopravce=55&trakce=autobus&vyrobce=Karosa&ntyp=C+954&order=manufactured-serialNumber

Inak, je to len klebeta alebo naozaj nechcú kúpiť nič nové, kým nebude známy výsledok tendra budúci rok?
Reply on: Andy #227721:
Niekde som čítal, neviem v čom, ale tie slová som si zapamätal: "informovanie zabezpečí DPB prostredníctvom svojej infolinky" ?
Reply on: Ike #227715:
Náhodou, SL tuším ešte stále vlastní nejaké C 954 / Axer z rovnakého roku ako najstaršie C 954 od SAD ZV, čo kúpil.
Reply on: ceres #227720:
A keď som pri registrácii videl číslo na infolinku DPB, tak som rozmýšľal, či to je nejaký vtip ?
Páči sa mi, ako mestský bike sharing pokračuje v tradičnom miestnom kolorite pokynov pre cestujúcich. "Bicykle je dovolené používať výlučne na území mesta Bratislava, mimo hraníc mesta je to zakázané." "Ak užívateľ pred alebo kedykoľvek počas trvania nájmu spozoruje poruchu bicykla, je to povinný nahlásiť na Infolinku a prestať bicykel okamžite používať." "Ak nie je v cieľovej stanici možné vrátenie bicykla, pretože je plne obsadená, užívateľ je povinný vrátiť ho na najbližšej možnej voľnej dokovacej stanici." Chcelo by to len trošku skrátiť, verzálkami, v červenej a s výkričníkom na konci...
Reply on: Ike #227715:
U SL soriek tiež závisí, či sú pridelené, alebo nepridelené (rezerva). Tie nepridelené idú z ruky do ruky a aj keď sa to s dpb nedá porovnať, tiež je tam vidno čo všetko chýba, a že to hrkoce, čviriká, atď...

Zasa tie Zvolenské 954(E) sú niektoré aj 2004, ale závisí od toho po akých cestách chodili, koľko majú km a akú majú údržbu. Niektoré jazdili v okolí Detvy, iné tušim Brezno a pod. Pokiaľ mali nejaké symbolické ročné priebehy a maximálna obsadenosť bola dva krát do roka počas folklórnych slávností v Detve, tak môžu byť celkom zachovalé. Jednou takou som včera išiel a nikde na nej (ani v nej) nebolo vidno že má 13 rokov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.