Páči sa mi, ako mestský bike sharing pokračuje v tradičnom miestnom kolorite pokynov pre cestujúcich. "Bicykle je dovolené používať výlučne na území mesta Bratislava, mimo hraníc mesta je to zakázané." "Ak užívateľ pred alebo kedykoľvek počas trvania nájmu spozoruje poruchu bicykla, je to povinný nahlásiť na Infolinku a prestať bicykel okamžite používať." "Ak nie je v cieľovej stanici možné vrátenie bicykla, pretože je plne obsadená, užívateľ je povinný vrátiť ho na najbližšej možnej voľnej dokovacej stanici." Chcelo by to len trošku skrátiť, verzálkami, v červenej a s výkričníkom na konci...
U SL soriek tiež závisí, či sú pridelené, alebo nepridelené (rezerva). Tie nepridelené idú z ruky do ruky a aj keď sa to s dpb nedá porovnať, tiež je tam vidno čo všetko chýba, a že to hrkoce, čviriká, atď...
Zasa tie Zvolenské 954(E) sú niektoré aj 2004, ale závisí od toho po akých cestách chodili, koľko majú km a akú majú údržbu. Niektoré jazdili v okolí Detvy, iné tušim Brezno a pod. Pokiaľ mali nejaké symbolické ročné priebehy a maximálna obsadenosť bola dva krát do roka počas folklórnych slávností v Detve, tak môžu byť celkom zachovalé. Jednou takou som včera išiel a nikde na nej (ani v nej) nebolo vidno že má 13 rokov.
No C954E sú zhruba rovnaký ročník ako C12 teda 2005 až 06. Ale môžem povedať, že tie C954E nie sú zlé, sú čisté, cestuje sa v nich pohodlne, len by to chcelo ešte doťuknúť informačný systém čo sa určite stane, ale nerozumiem prečo aj na záhorie jazdia tie Karosy s dvomi A4-kami s číslom linky a cieľom, keď mali vyrobených množstvo tabuliek z prvej časti IDS...
Možno impertinentná otázka, ale nie sú to tak trocha šerble? Veď najstaršie SORky sú novšie nie? Lebo mám pocit, že je rok 2005 ? Ale v pohode, lepšie nejaký autobus, ako žiadny.
Problém u ZSR+ZSSK je ten, ze si neuvedomuju, ze nimi cestuju ludia a ich povinnostou je ich dopravit. Mimoriadne situacie sa deju vsade (hlavne pod 50 rocnou trakciou), ale vcera bolo vsetko poprednejsie, ako dopravit ludi. Proste to stopli a kazdy nech si ide ako chce, nech si pocka, kolko chce. To, ze nam nasli nahradu po 3,5 hod. hovori len o tomto. Len po 3,5 hod. ich napadlo, ze by mali dopravit ludi.
Vypravenie S50 do nezjazdneho useku 7 minut po strhnutom vedeni /20.15 ich vypravili z HLST, videl som to, cudoval som sa, preco ich poslali prec zo stanice/ je ukrutne zlyhanie. To, ze ich tam nechali v tme uviaznutych na 5 hodin bez toho, ze by ich tam prisiel niekto skontrolovat hadam nepotrebuje komentar.
Skôr s tebou je ťažko. Tvoj príspevok je: 10 % trafíš klinec po hlavičke a 90 % nasrdeného balastu. Na čo?
Chýba krízový manažment v doprave na Slovensku. Ako v ŽOD, PAD tak aj v MHD. To vieme. Vieme, že napríklad pravidelne vytápa podjazdy, cez ktoré jazdia električky a potom nastáva kolaps. Aj to vieme. Máme v BA vytvorený krízový plán? Máme v ZSSK vytvorený krízový plán? Nie. Nič také nie je. Naozaj musí každá mimoriadna udalosť zdržať vlaky na 2 a viac hodín? Nie.
Myšlienka spôsobilej osoby so svetlom, ktorá sprevádza osoby v koľajisku k stanici, alebo posunovacej lokomotívy nezávislej trakcie, ktorá z najbližšej dopravne dotiahne vlak aspoň k nástupištu je tiež dobrý štart.
Ale načo ten balast o Radičovej, Ficovi a Dzurindovi? Veď si bol na úrade a dobre vieš, že keď sa zmení politické vedenie a dosadí sa nový šéf na čelo ZSSK (mimochodom súčasné vedenie nie je najhoršie), tak nedostane 5000 ľudí výpoveď, aby ich nahradilo 5000 nových ľudí.
A to som chcel povedať svojim príspevkom. Non stop obviňuješ manažment (ktorý má svoje maslo na hlave), ale ľudí, ktorí tam pracujú 20ky rokov a súčasný žalostný stav budujú nespomínaš. A nie, tým nemyslím chudáka rušňovodiča, alebo sprievodcu, ktorý tam pracuje mesiac aj s topánkami.
S tebou je ťažko ... Však napíš čo urobili dobre, čo zle a čo mohli vôbec spraviť lepšie, ak sa dalo. Neobhajujem svojich rodičov ty blbeček! Sa uvedom už! Vždy hovorím konkrétne o istej skupine ľudí a pozícií. Keby si vedel čo trepeš, tak si dáš kladivom po hlave za nepravdy čo píšeš bez poňatia o tom, ako sa veci majú v skutočnosti. Niekedy byť lepšie stará echt modrá guma ako vzísť z prasknutej gumy ako ty napríklad. Bohužiaľ ... aspoň keby si na odstránení svojej retardácie pracoval ale ty to pestuješ a ešte sa serieš do života iným hajzlík.
No a čo chceš u ZSSK obhajovať a u ŽSR? Že tam nevedeli nikoho pre tých ľudí 3 hodiny poslať? Kopa ľudí na ŽSR a ZSSK to kritizuje, že tí, čo mali služby prd robili. Resp. ZSSK tam poslalo 721 ale keďže 671 nemal adaptér, tak prd z toho bolo, pretože vedenie dosadenie tebou ospevovanými štandardnými politikmi má iné priority než nákup potrebného počtu daných adaptérov, a o opravách ani nehovorím. Tvoj Mickey Dzurinda kŕmil zlodejské ŽOSky, robil to po ňom Fico, Radičová a zas Fico. Tak sa spamätaj, pretože tento bordel na železnici spôsobili tebou milovaní politici s ich nomináciami! Tak aspoň keby si sklapol zobák a priznal, že podporuješ tých, čo tu len škodia.
Kupovali sa ojazdené vozy zo SAD Zvolen, SAD Trenčín a SAD Prievidza, ako bolo spomenuté, 954, Axer a C9,5. Niektoré vozy ešte nestihli prejsť generálkou, t. j. nemajú celý polep (lak), klímu alebo displeje.
Za príspevok #227705 dávam Dunčovi plusku, za všetky ostatné mínusku. Nebol tam ale teoretizuje ako špičkový manažer, všetkých a všetko tu ozvracal svojou nekonečnou nenavisťou. Rozoberať to nebudem, pretože by som musel pred tým hlupákom obhajovať ZSSK a ŽSR, hoci to býva opačne. Obhajuje akurát tie staré echt modré gumy ako je rodina, z ktorej vyrástol.
ceres