Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #227666:
Aj na Petržalskej strane boli označené staré drevené podvaly, ktoré tiež asi pôjdu na výmenu.
Reply on: david1 #227663:
Včera som videl MUVku a partiu robotníkov na úseku vedľa zjazdu k Baumaxu, možno aspoň drobné úpravy spravia pre zlepšenie stavu...
Reply on: Ike #227661:
Tak ste im to mali zatrhnúť.
Reply on: Ike #227661:
No ak by ZSR tvrdili ze to tam napchat vedia a ZSSK sa aj tak tvarila ze nie, tak to by uz naozaj bol dokaz ze tam rozhoduju nejake dogmy a sotosny aj ked vedia ze objektivne je to zle riesenie.
Reply on: Joyki #227654:
Tak ono aj do Petržalky začalo chodiť s S65 viac ľudí. Chce to čas.

https://ekonomika.sme.sk/g/103018/prvy-skolsky-den-a-doprava?ref=https%253A%252F%252Fekonomika.sme.sk%252Fc%252F20903814%252Fonline-dopravna-situacia-na-cestach.html&photo=p3552736

Od ZSSK som si našiel aj plagátik s CP o nových vlakoch z N.Mesta do Petržalky za 13 min.
Začali to konečne aj propagovať.
Sa nečudujem ,keď vyše 10 rokov bola utlmená doprava na N.Mesto , že ľudia zmenili svoje návyky.


Hej škoda jedine tej traťovej rýchlosti na tej trati. Chcelo by to opravu zvršku.
Reply on: 810zssk #227659:
Mám skúsenosť, že toto deklaruje ZSSK. Ale to nie je obhajoba ŽSR. 5 hodinové rokovania o tlaku na nápravu hnacieho vozidla, keď je predmetom stretnutia organizácia dopravy vedia tiež slušne uspať.
Reply on: 810zssk #227659:
V tomto smere by podľa mňa mala význam Filiálka... ak teda skutočne nevedia napchať viac súprav na Hlavnú stanicu. Z Trnavského mýta máš rovnaké spojenie do východnej časti mesta ako z Hlavnej stanice, ba ešte lepšie. Samozrejme, že by tá stanica musela byť nie dakde pri Tehelnej, ale čo najbližšie k Trnavskému mýtu, teda tam, kde boli tie garáže
Reply on: S499.1023 #227658:
Ano, oni sa tvaria ze nie su schopne prepchat viac vlakov na hlavnu stanicu, cize riesenie musi byt v sucinnosti s nimi.
Reply on: 810zssk #227651:
ŽSR???
Reply on: AndyNO #227655:
Neviem či sa to teraz zhrošilo nejak výrazne, ale tá S60 zas nebýva až tak plná, aby človek rozmýšľal nad tým, či nepôjde kvôli tomu nejak inak. Je plná, ale je to stále o niečo lepšie ako bežná linka MHD.
Reply on: AndyNO #227655:
Z Trnka sa da dostat kadekde, ale napr. do zapadnej casti mesta je ponuka podstatne horsie ako z Hlavnej stnaice. A nejde len o to ci sa "da dostat", ale aj ako rychlo to trva.
Reply on: 810zssk #227653:
Tak neviem, ja ak by som cestoval z tohto smeru tak by som cestoval aj 20 minút naviac, len aby som sa nemusel tlačiť. Z Nového Mesta si 2-kou na Trnavskom Mýte za 10 minút a z Trnka sa tiež dá dostať všade?
Reply on: AndyNO #227652:
Lebo na Predmestie ľudia nie sú zvyknutí chodiť, proste veľa ľudí ani nevie, že to je na Vinohradoch. A na Nové Mesto už načo pôjdem, keď mi ide o 5 min. ide na Hlavnú stanicu? Tých zopár ľudí, ktorí pracujú v blízkosti stanice, tí samozrejme na S65 chodia. Väčšina ľudí však má prácu a školu v centre, kam sa s kombináciou MHD rýchlejšie dostane, ako z Nového Mesta L2 / L50. Vlakom je to časovo to isté, lenže električkou/busom je to už dlhšie.

Petržalku ani nespomínam, vlak ide občas krokom od Odbočky Močiar až po Petržalku a trvá mu to presne toľko, ako zo Senca do Bratislavy. Cestujúci bude stále rýchlejšie v Petržalke v cieli, ak si počká na S60 a pôjde na L93, ako S65 + pešo/MHD.

S65 vytiahne z biedy len úprava ranných odchodov zo Senca a výstavba zastávok Clementisova, Astronomická, MHD spoj z ÚNS na Nivy a Einsteinova. Do Petržalky nikdy žiadnu masu nepritiahnu kvôli úbohej traťovej rýchlosti.
Reply on: AndyNO #227652:
Pretoze Hlavna stanica je v centre a ma daleko lepsie napojenie na vacsinu casti Bratislavy (prakticky vsetko okrem Noveho Mesta a casti Ruzinova). Nehovoriac o pripojoch na dalsie vlaky. Samozrejme ze to vobec nie je o ludoch co "pracuju pri stanici".
Reply on: 810zssk #227651:
Inak prečo vlastne všetci chcú cestovať na hlavnú stanicu? Pokiaľ by som pracoval pri stanici tak sa odveziem na Nové Mesto a 2-kou napr. Z predmestia sa dá odviezť električkou tiež do mesta. Proste by som robil všetko preto aby som nemusel cestovať v preplnenom vlaku
Reply on: Joyki #227650:
Este len zacina? To je necakane pozitivny vysledok, ja som cakal ze do polovice tyzdna to zacne ludi nechavat na zastavkach ? Vazne ma zaujima ci ZSSK a ZSR seriozne planuju cely rok 2019 tento problem ignorovat a vytrvalo prevadzkovat vzdusne zamky v podobe S65. Ono je strasne komicke ked regiobusy vyklopia v Senci na stanici desiatky ludi este pred odchodom S65, ktoru ale tak 75 percent cestujucich odignoruje, odide prazdna a potom sa ti ludia o 10 minut rvu do preplnenej S60. Lebo vsak podla ZSSK ma vlak jazdit na periferiu (kym subezne busy idu az do centra, kolka ironia).
Reply on: AndyNO #227646:
632 vozi vacsinou vzduch, a to aj rano (mozno okrem spojov vecer v hodinovom intervale). Na Senecku pokracuje odliv cestujucich z autobusov, za to S60 napriek zavedeniu S65 opat zacina kolabovat.
Reply on: Solider #227648:
Skôr Čiližská
Spoj by išiel cez ŽST Biskupice, čiže sú tam hneď 2 pozitíva a to, že sa vyhne kolóne vo Vrakuni a zároveň tam je prestup na vlak a celkom dosť liniek MHD.
Navyše by mohli byť zavedené aj nočné spoje Tomášov-BA, Čiližská s nadväznosťou na N72 ale to už je len sci-fi, ktoré sa pravdepodobne nikdy nestane?
Reply on: AndyNO #227646:
Tak nemuseli by chodiť z AS, ale napríklad od Cintorína Vrakuňa ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.