Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AndyNO #227655:
Z Trnka sa da dostat kadekde, ale napr. do zapadnej casti mesta je ponuka podstatne horsie ako z Hlavnej stnaice. A nejde len o to ci sa "da dostat", ale aj ako rychlo to trva.
Reply on: 810zssk #227653:
Tak neviem, ja ak by som cestoval z tohto smeru tak by som cestoval aj 20 minút naviac, len aby som sa nemusel tlačiť. Z Nového Mesta si 2-kou na Trnavskom Mýte za 10 minút a z Trnka sa tiež dá dostať všade?
Reply on: AndyNO #227652:
Lebo na Predmestie ľudia nie sú zvyknutí chodiť, proste veľa ľudí ani nevie, že to je na Vinohradoch. A na Nové Mesto už načo pôjdem, keď mi ide o 5 min. ide na Hlavnú stanicu? Tých zopár ľudí, ktorí pracujú v blízkosti stanice, tí samozrejme na S65 chodia. Väčšina ľudí však má prácu a školu v centre, kam sa s kombináciou MHD rýchlejšie dostane, ako z Nového Mesta L2 / L50. Vlakom je to časovo to isté, lenže električkou/busom je to už dlhšie.

Petržalku ani nespomínam, vlak ide občas krokom od Odbočky Močiar až po Petržalku a trvá mu to presne toľko, ako zo Senca do Bratislavy. Cestujúci bude stále rýchlejšie v Petržalke v cieli, ak si počká na S60 a pôjde na L93, ako S65 + pešo/MHD.

S65 vytiahne z biedy len úprava ranných odchodov zo Senca a výstavba zastávok Clementisova, Astronomická, MHD spoj z ÚNS na Nivy a Einsteinova. Do Petržalky nikdy žiadnu masu nepritiahnu kvôli úbohej traťovej rýchlosti.
Reply on: AndyNO #227652:
Pretoze Hlavna stanica je v centre a ma daleko lepsie napojenie na vacsinu casti Bratislavy (prakticky vsetko okrem Noveho Mesta a casti Ruzinova). Nehovoriac o pripojoch na dalsie vlaky. Samozrejme ze to vobec nie je o ludoch co "pracuju pri stanici".
Reply on: 810zssk #227651:
Inak prečo vlastne všetci chcú cestovať na hlavnú stanicu? Pokiaľ by som pracoval pri stanici tak sa odveziem na Nové Mesto a 2-kou napr. Z predmestia sa dá odviezť električkou tiež do mesta. Proste by som robil všetko preto aby som nemusel cestovať v preplnenom vlaku
Reply on: Joyki #227650:
Este len zacina? To je necakane pozitivny vysledok, ja som cakal ze do polovice tyzdna to zacne ludi nechavat na zastavkach ? Vazne ma zaujima ci ZSSK a ZSR seriozne planuju cely rok 2019 tento problem ignorovat a vytrvalo prevadzkovat vzdusne zamky v podobe S65. Ono je strasne komicke ked regiobusy vyklopia v Senci na stanici desiatky ludi este pred odchodom S65, ktoru ale tak 75 percent cestujucich odignoruje, odide prazdna a potom sa ti ludia o 10 minut rvu do preplnenej S60. Lebo vsak podla ZSSK ma vlak jazdit na periferiu (kym subezne busy idu az do centra, kolka ironia).
Reply on: AndyNO #227646:
632 vozi vacsinou vzduch, a to aj rano (mozno okrem spojov vecer v hodinovom intervale). Na Senecku pokracuje odliv cestujucich z autobusov, za to S60 napriek zavedeniu S65 opat zacina kolabovat.
Reply on: Solider #227648:
Skôr Čiližská
Spoj by išiel cez ŽST Biskupice, čiže sú tam hneď 2 pozitíva a to, že sa vyhne kolóne vo Vrakuni a zároveň tam je prestup na vlak a celkom dosť liniek MHD.
Navyše by mohli byť zavedené aj nočné spoje Tomášov-BA, Čiližská s nadväznosťou na N72 ale to už je len sci-fi, ktoré sa pravdepodobne nikdy nestane?
Reply on: AndyNO #227646:
Tak nemuseli by chodiť z AS, ale napríklad od Cintorína Vrakuňa ?
Reply on: 810zssk #227637:
Inak prestup vo Vrakuni ma príjemne prekvapil...dnes zhruba 10 ľudí vystúpilo na Píniovej, aj na skorších spojoch okolo 5 ráno vždy aspoň 2 ľudia vystúpia, čiže aj keď je tam riziko, že si počkajú aj 15 minút na S70, tak sa to využíva. Inak nasťahovali sa tam nejaké bágre a tatrovky...nevie niekto či to bude nejaké parkovisko, alebo niečo iné?
Reply on: david1 #227645:
Kapacitné obratiská určite nezanikli.
Napr. na linke 737 by mohli jazdiť kĺbaky na spojoch do Gabčíkova(v špičke aj po Šamorín), kde je dosť veľké obratisko.
Čo sa týka 269 tak v Rohožníku je celkom dosť priestoru na AS.
Na 740 by kĺbaky mohli jazdiť na spojoch z Nového Života cez Čenkovce a Vlky, kde sa dá všade otočiť a prejsť bez problémov(možno v Maslovciach by to bolo na tesno)
Nejaký kĺb by mohol ísť na 245, príp. 632.
Ja skôr vidím problém na bratislavskej AS...neviem si predstaviť v špičke ešte aj manévrovanie s 18 metrovým vozidlom
Reply on: 810zssk #227638:
Myslím že opätovný nákup klobás aj pre SL by bolo riešením pre poriešenie špičiek na najviac vyťažených linkách. Obrat vymyslieť asi po miestnych komunikáciach ak už kapacitné obratiská zanikli. To by však určite potrebovalo niekde aj zmeny v trasovaní.
Reply on: AndyNO #227614:
Aj 3 (pvodný), 5 a 7 majú na Peknej ceste starý formát, pričom napr. na Vinohradoch nový. Nové sa zatiaľ dávajú len tam, kde už na to je priestor.
Reply on: AndyNO #227642:
Teda sorry...
Hovorí "Štrbska, exit for the Devín castle"
Prečo tam hovorí aj Štrbská, keď na väčšina zastávok je anglické hlásenie bez názvu ulice?
Inak k tomu anglickému hláseniu...prečo na zastávke Štrbská, Hrad Devín náš anglicky hovoriaci kamarát hovorí "Štrbska, Hrad Devín". Prečo to nie je ako na väčšine zastávok "exit for the..."?
Reply on: 3pa3ck3 #227640:
Dakujem za tip, aj ked clovek docestuje zo zahranicia, tak so sebou zvycajne pouzity listok nenosi. Ale urcite vyskusame.
Reply on: alist #227639:
K postupu revízorov sa neviem vyjadriť, ale odporúčam Vám nosiť v peňazenke použitý lístok, ktorý podložíte pod ten, ktorý chcete označiť. Potom by už nemal byť problém.
Dobry den, uz viackrat som sa chcela vyjadrit k oznacovaniu listkov, ale nechcelo sa mi registrovat sa. Ale po poslednych skusenostiach mi to uz neda. Bratislavsku MHD som vyuzivala cca 13 rokov, par rokov uz zijem v zahranici a vzdy ked dorazim, zazivam pri oznacovani listkov stres. Novy nepokrceny listok je xkrat mozne oznacit az na druhy, treti pokus a clovek beha po spoji ako splasena hus od jedneho stroja k druhemu. Zaujimalo by ma, keby ma s takym listkom, ktory som si nestihla oznacit, chytil revizor....Podobne skusenosti ma x mojich znamych, ktori v Bratislave este ziju, rodina a vidam to aj v spoji, ked ludia behaju od jedneho oznacovaca k druhemu. Je to hanba, clovek si poctivo kupi listok a nie je mozne ho stiknut. Taktiez cca od minuleho roka preklady zastavok, strasne to vyrusuje, s tym som sa skoro nikde v zahranici nestretla, aby prekladali next stop is.....a prekladanie vystupu na Mileticku......Pytam sa preco? Radsej keby bola Bratislava svetova inym sposobom ako tymto....Je to hanba....
Reply on: david1 #227636:
Vtedy bolo ine linkovanie a na mnohych miestach aj ine priestorove pomery.
Reply on: AndyNO #227631:
Ak sa nahodou ukaze ze po zavedeni BIDkovych cestakov stupol pocet ludi v regiobusoch, tak nechcem vidiet tie bezpecnostne opatrenia co SL zavedie na ochranu statistik, aby sa o tom nahodou niekto nedozvedel ? Aj ked narastu 730 a 740 prilis nerozumiem, kedze tie tiez stoja v zapchach a nie su prilis naviazane na kolajovu dopravu (okrem S70 vo Vrakuni, ale tam si neviem predstavit ze by som to rano kombinoval, kedze bus na zel.zastavku pride v nahodnom case, to skor funguje v opacnom smere kde pride vlak a potom uz nieco do par minut pojde).

Otazka je aka bude reakcia zupy na akutnu potrebu dalsieho vyrazneho posilnovania verejnej dopravy. Lebo sa bojim ze to smeruje k tomu klasickemu "zaviedli dobru verejnu dopravu a potom im nou chodili ludia" ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.