Tak ono kebyze sa tam urobi zastavka pre vlaky (s prestupom na L95 a pripadne na L99 cez Cernysevskeho obojsmerne a eventualne sa cesta hodi do podjazdu pod zeleznicu), tak zastavka by obsluzila dost velku oblast sama o sebe (Fuxova, nove byty na Sustekovej, kancelarie v okoli Cernysevkseho a Jantarovej cesty, panelaky nizsie na juh, nove Lido do buducna a s prestupom elektricku, ovsiste a zvysok Petrzalky)
Ale by sa otvorili iné relácie.
Take Nuppu a UNS nie su od seba ďaleko, stačilo by jedno "zvážadlo" A to Nuppu nie je posledna vystavba v lokalite.
Pri planovanom ruzinovskom TIOPe je administrativne centrum so zopár tisícami zamestnancov.
Ďalšia zastávka by sa hodila tu: https://goo.gl/maps/7rbGkEB5DJ12
Umyslom predsa nema byt nahradzovanie elektricky, ale vyuzitie a vybudovanie takych stavieb, aby kolajova doprava (akakolvek) zacala hrat prve husle vo vnutromestskej doprave.
Ak by sme si za vzor verejnej dopravy v meste vzali v poslednom case na FB casto preberany Zurich, tak by sa malo realne zacat riesit co z centrom a ako dostat cast kolaji pod zem. Ci uz na kratkych usekoch v podobe podjazdov velkych krizovatiek, alebo urobit studie realizovatelnosti aj na rozsiahlejsie zakopanie siete.
Cize taka S25? Ako proti by som nebol, len niekto by mohol argumentovat, ze zbytocne obchadzas cele mesto (co by sa fakt hodilo nejake zeleznicne spojenie cez KV do PE, mozno ze aj pre nakladnu dopravu, aby sa vyhlo Hlavnej Stanici? Ale to uz je fantazmagoria)
Ak by teoreticky končili záhorácke vlaky v Petržalka a stál by Ružinov a Einsteinova, tak potom by v špičke mohlo ísť o slušnú alternatívu. Neviem, či by sa dalo tieto relácie realizovať autom rýchlejšie.
Nemyslím si, že problémom sú blikači. Problémom je ten, že intenzita vozidiel idúcich na stanicu je väčšia ako intenzita vozidiel idúcich zo stanice. Kumulatívny rozdiel sa zväčšuje až ostanú vozidlá v križovatke. No a tým sa postupne blokuje aj výjazd zo stanice.
Orgán by ale určite pomohol. Ale tým, že by tam proste autá nepúšťal.
Ako povedal Mike - 3 zastavky by sa mohli vykompenzovat vacsou rychlostou po opravach.
Plus v pripade problemov s elektrickami/autobusmi je to dalsia alternativa (kde je uz na IDSBK aby zabezpecilo informovanost a pripadne presmerovanie ludi z napriklad Farskeho na vlak "Farskeho", ak by bol problem a vlak by isiel napriklad o 10-15 minut), nehovoriac o tom, ze ak by bola dalsia zastavka v Petrzalke, tak by to vedelo prilakat viac ludi ako ZST na jej okraji.
Na začiatok by úplne stačil policajt alebo parkovacia služba , ktorá by to pod budovou stanice v priestore obratiska korigovala. Nedovolila by odstavenie vozidla na blikačky. iba max. vyloženie a naloženie batožiny a hneď preč.
Cize keby pridali zastavku Farskeho na zeleznici (napriklad pri Shellke a dali tam zastavku pre L95), pridali UNS a Ruzinov a trochu ten vlak spropagovali na zastavkach, tak by to mohla byt pekna alternativa k elektricke
Pozerám, že L78 a L87 od 2.7.2018 interval v sedle 20 minút. Chápem, že sú prázdniny, ale toto je už trošku moc. To je to skvalitňovanie MHD v praxi. Dúfam len, že aspoň na L87 dajú kĺbáky.
V tom pripade by na to mal stacit jeden policajt, ktory bude vozidla otacat a posielat prec.
Dalsim riesenim by bolo dlhodobé parkovanie zakazat a umoznit len zastavenie, nie aj statie. Na vykladanie cestujucich z IAD by tak zaroven vzniklo viac miesta.
Jedna z dalsich vystupnych/nastupnych hran pre IAD by mohla vzniknut este tu: https://goo.gl/maps/Cua9Vfqhnfk To by vsak chcelo vacsie upravy.
Ámos
DPB by vsak uz konecne mal pretriedit stavy svojich darmozracov a trafik a razom by bolo na vyssie platy vodičov.