Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #226844:
Ale by sa otvorili iné relácie.
Take Nuppu a UNS nie su od seba ďaleko, stačilo by jedno "zvážadlo" A to Nuppu nie je posledna vystavba v lokalite.
Pri planovanom ruzinovskom TIOPe je administrativne centrum so zopár tisícami zamestnancov.
Ďalšia zastávka by sa hodila tu: https://goo.gl/maps/7rbGkEB5DJ12

Umyslom predsa nema byt nahradzovanie elektricky, ale vyuzitie a vybudovanie takych stavieb, aby kolajova doprava (akakolvek) zacala hrat prve husle vo vnutromestskej doprave.

Ak by sme si za vzor verejnej dopravy v meste vzali v poslednom case na FB casto preberany Zurich, tak by sa malo realne zacat riesit co z centrom a ako dostat cast kolaji pod zem. Ci uz na kratkych usekoch v podobe podjazdov velkych krizovatiek, alebo urobit studie realizovatelnosti aj na rozsiahlejsie zakopanie siete.

Reply on: MatejBA #226849:
S30* - zabudol som, ze 25 uz mame 🙂
Reply on: Ike #226848:
Cize taka S25? Ako proti by som nebol, len niekto by mohol argumentovat, ze zbytocne obchadzas cele mesto (co by sa fakt hodilo nejake zeleznicne spojenie cez KV do PE, mozno ze aj pre nakladnu dopravu, aby sa vyhlo Hlavnej Stanici? Ale to uz je fantazmagoria)
Reply on: MatejBA #226846:
Ak by teoreticky končili záhorácke vlaky v Petržalka a stál by Ružinov a Einsteinova, tak potom by v špičke mohlo ísť o slušnú alternatívu. Neviem, či by sa dalo tieto relácie realizovať autom rýchlejšie.
Reply on: david1 #226842:
Nemyslím si, že problémom sú blikači. Problémom je ten, že intenzita vozidiel idúcich na stanicu je väčšia ako intenzita vozidiel idúcich zo stanice. Kumulatívny rozdiel sa zväčšuje až ostanú vozidlá v križovatke. No a tým sa postupne blokuje aj výjazd zo stanice.

Orgán by ale určite pomohol. Ale tým, že by tam proste autá nepúšťal.
Reply on: Valec #226844:
Ako povedal Mike - 3 zastavky by sa mohli vykompenzovat vacsou rychlostou po opravach. 🙂

Plus v pripade problemov s elektrickami/autobusmi je to dalsia alternativa (kde je uz na IDSBK aby zabezpecilo informovanost a pripadne presmerovanie ludi z napriklad Farskeho na vlak "Farskeho", ak by bol problem a vlak by isiel napriklad o 10-15 minut), nehovoriac o tom, ze ak by bola dalsia zastavka v Petrzalke, tak by to vedelo prilakat viac ludi ako ZST na jej okraji.
Reply on: Valec #226844:
Ale možno by sa odstránili niekde pomalé jazdy kvôli stavu trate ...?
Reply on: MatejBA #226841:
A časovo by to vyšlo už rovnako, ako tou električkou. Takže až taká alternatíva by to nebola. ?
No aj niečo dobré. Konečne zriadili zastávku Drieňová aj pre ostatné linky tade premávajúce.
Reply on: Ike #226830:
Na začiatok by úplne stačil policajt alebo parkovacia služba , ktorá by to pod budovou stanice v priestore obratiska korigovala. Nedovolila by odstavenie vozidla na blikačky. iba max. vyloženie a naloženie batožiny a hneď preč.

Reply on: Ike #226840:
Cize keby pridali zastavku Farskeho na zeleznici (napriklad pri Shellke a dali tam zastavku pre L95), pridali UNS a Ruzinov a trochu ten vlak spropagovali na zastavkach, tak by to mohla byt pekna alternativa k elektricke 🙂
Reply on: LUKY 87 #226837:
Ak nie je dost vodicov je zodpovednejsie upravit interval, ako zachovat povodny a cast spojov nevypravit.

DPB by vsak uz konecne mal pretriedit stavy svojich darmozracov a trafik a razom by bolo na vyssie platy vodičov.
Reply on: LUKY 87 #226837:
Aj linka 70 bude mať v sedle int.20 min.
Pozerám, že L78 a L87 od 2.7.2018 interval v sedle 20 minút. Chápem, že sú prázdniny, ale toto je už trošku moc. To je to skvalitňovanie MHD v praxi. Dúfam len, že aspoň na L87 dajú kĺbáky.
Reply on: Joyki #226831:
V tom pripade by na to mal stacit jeden policajt, ktory bude vozidla otacat a posielat prec.
Dalsim riesenim by bolo dlhodobé parkovanie zakazat a umoznit len zastavenie, nie aj statie. Na vykladanie cestujucich z IAD by tak zaroven vzniklo viac miesta.

Jedna z dalsich vystupnych/nastupnych hran pre IAD by mohla vzniknut este tu: https://goo.gl/maps/Cua9Vfqhnfk To by vsak chcelo vacsie upravy.
Reply on: TeBeCe #226833:
§361 zákona č. 300/2005 Z.z. v platnom znení .....
Reply on: TeBeCe #226833:
A ja chcem milion eur, da mi ho niekto? Vsak som toho pokazil menej ako IvoN.
"Ivo Nesrovnal chce vo funkcii primátora Bratislavy pokračovať aj v ďalšom volebnom období. V pondelok oficiálne ohlási svoju kandidatúru." (TASR)
Reply on: Joyki #226831:
Najlepšie by bolo, aby bol vjazd regulovaný v kritickom čase PZ SR. A rovnako by bolo vhodné, aby PZ SR usmerňoval premávku aj na iných komunikáciách, kde vznikajú zápchy preto, lebo na nich čakajú IADisti , kým sa na blízkom parkovisku uvoľní nejaké miesto (napr. Limbová na Kramároch).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.