Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: birch #223130:
pri zst este zrejme stiahne naskok, ale v slnecniciach L91 pravidelne meskava cca 11 minut, takze chodia hned s L191 jedna za druhou, rano je to tam naozaj zufale a na ine riesenie ako ist o siedmej ma nenapadlo
Reply on: birch #223130:
Býva súvislá zápcha na ceste I/2 od Rajky až po Rusovce.
V rannej špičke sa stáva, že pri petržalskej stanici L91 z Čunova mešká aj 7 minút, zatiaľ čo L191 z Rusoviec ide načas. Viete niekto, čím je to spôsobené? To je taká zápcha pri ceste z Čunova do Rusoviec? Alebo mávam akurát smolu na vlak a zdržanie vznikne na priecestí?
Priatelia, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo t-208 pri jazde na Šulekovu sťahuje palice už na Svätoplukovej pred dojazdom do zastávky Kulíškova? Hoci by trolejbus mohol pod prúdom ísť až na Legionársku. Pýtal som sa šoféra a údajne majú taký príkaz. Rovnako mi nejde do hlavy, prečo t-210 sťahuje palice už na Karadžičovej, hoci dnes - keď neexistuje t-206 - by mohla dôjsť pod prúdom až do zastávky ASMN.
Reply on: david1 #223119:
Lenze ma aj subeh s L70 na nabrezi po ASMN, s 205 po Salezianov a so 196 po ZST Nove Mesto. Potom mas subeh s elektrickou. Takze podla duncovej logiky by mala jazdit iba usek Slimak - ZST Nove Mesto, aj ked tam jazdi aj L98, takze ju rovno mozeme zrusit, vsak da sa prestupit 🙂

Chapes, na aku absurditu narazam?


Coyoti: Nemusis sa hrat na S499, a som v poriadku. Ale vdaka za starost 🙂
Reply on: Viko #223121:
Pretože je to Peon a táto diskusia je preňho linkou dôvery, facebookom a twitterom v jednom.
Reply on: MatejBA #223115:
Si v poriadku?
Reply on: Viko #223122:
Sorry, bol tu bug. Tu je Tvoj original prispevok:

História nam viackrát dokázala, že rušenie liniek na stanicu samo osebe je ošemetná vec, prinášajúca často iracionálne pobúrenie. Avšak pri predstave, že miesto priamej L81 mám zrazu ísť 95+83+93, pripadne vyhliadkovou jazdou 95+13, by som asi protestoval aj ja, keďže je to dokonalá ilustrácia vyrábania prestupov pre prestup.
Reply on: Viko #223123:
Ja to kašlem, prosím o zmazanie.
Reply on: Viko #223122:
To čo toto? ? neurčitý slovesný tvar od ****
Reply on: Petto #223120:
História nam viackrát dokázala, že rušenie liniek na stanicu samo osebe je ošemetná vec, ****
Reply on: Peon #223109:
Keď už si bol pri tom okienku, mohol si si všimnúť aj komunikačnú sústavu mikrofón - reprák riešiacu tebou popisovaný problém v živej komunikácii. Myslím, že sa logicky núka jej využitie aj pre záznam a nebude sa to duplovať.

P. S. Netuším, prečo tento typ otázok furt pcháš do všeobecnej v ba sekcii...
Reply on: david1 #223117:
Jasne ze sla 95 do centra. V case ked sa sekla 83 po dostihovku bola 95 s int. 3 minuty rano na safko a napriek tomu tam dali 83tku potom az na technopol . Dovod bol ten ze im vtedy zrusili 81tku a stratili ludia v useku techno - hrobak priamy spoj na zochovu/hodzko/sav. Tak to brali ako ublizenie a krivdu.
Reply on: MatejBA #223115:
Nevieš alebo nechceš chápať..
L50 nejde v línii električiek okrem časti Ružinovskej. No tam je spádová poliklinika a nemocnica.
L68 ktorá električka ide na Prievozskú a Košickú?
L61 je potrebné trhať spojenie s letiskom a hl.st?

L29 kludne časom po prestupný terminál Molecova. Samozrejme aj L32.

Tvojou DD logikou teda aj L9 z Ružinova po Obchodnú ďalej ide L5.
L6 netreba ide v trase L4..
Reply on: Petto #223116:
95 nešla do centra??
Mali o zastávku ďalej predsa aj L84. Ovsište prestupuje doteraz po zrušení L88 v pôvodnej trase..
Reply on: peste.noire #223107:
No neviem kto si tu dupkal,ked chodila volakedy 83 len po Dostihovku a ludom sa nechcelo prestupovat na hrane z 95 na 83 na Namesti Hran. smer centrum, tak sa potom predlzila az ba Technopol.
Reply on: S499.1023 #223114:
Lenze jedna vec je logicke trasovanie liniek v nadvaznosti na nosny system s ohladom na prepravne prudy ludi, a druhe skratenie linky "lebo prestup a subeh, lebo na mape to vypada dobre" pricom sa usetri prd, ludom sa skomplikuje cestovanie a vytvori sa nasilny prestup. Nemozes mat sebelepsi system bez nejakych subehov. Nehovoriac o tom, ze ten napad priebeznej konecnej pre L32 bez vyrovnavacky aspon 10 minut je v spicke pracovnych dni kravina, takze meskania budu po celej trase.

Alebo potom podme vsade nasilu robit prestupy, vsak prestupny system hura!

L21 po Patronku, vsak ide dalsich XY autobusov/trolejbusov na ASMN
L29 po Rivieru, vsak elektricky
L50 po Tomasikovu od Slimaka a L50/2 pod Most SNP od Auparku - vsak elektricky
L61 po Trnavsku, idu ine spoje do okolia Hlavnej stanice
L68 po Farskeho, elektricky idu predsa na Trnavske myto a Salezianov

A tak dalej. A mne nevadi prestup, ako rad naznacujes, mne vadi ked sa prida zbytocne umely prestup navyse. Alebo aj ty by si radsej isiel bus/bus/tramvaj/metro/bus/bus do prace? 🙂
Reply on: MatejBA #223112:
A čo, to je nejaká tragédia? Keď idem VHD do práce, tak to mám buď bus/metro/bus alebo bus/bus/vlak alebo môžem ísť pri nechuti prestupovať bus/bus ale o pol hodiny dlhšie (bus je ekvivalentom bratislavskej a-99). A žijem. Ak chcem ísť do krčmy mojej voľby, tak je to bus/metro/bus alebo bus/električka/bus. A pred domom mi stoja dve autá. A žijem a chodím tou VHD.
Reply on: MatejBA #223112:
Čo chcem rušiť? Veď L32 bude časom predlžená L204.
Aj ja prestupujem denne a čo teraz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.