Ked uz, tak neoplatilo by sa skratit L63 na Suhvezdnu miesto vozovne, ked tam je taky dopyt?
A zaroven upravit CP L61 na 8/20/12//15 a L63 na 15/20/20//20? (cisla +- urobene aby sedel pocet odchodov, ktory je teraz, len par spojov z L63 som prehodil na L61 a mozno usetril voz/dva, neviem, neratal som to presne).
L63 tam rozhodne nie je preplnená ani v špičke. V sedle jazdí skoro prázdna po Rožnavskej spolu s kĺbovou 96.
Po skrátení po vozovnu to bude iba vozenie vzduchu na L63.
L61 potrebuje posilu už dávno tá povymetá na rozdiel od 63 aj Ostredky kde je omnoho väčší dopyt ako na Rožnavskej.
To je realita.
Treba určite posilniť L61 lebo degeše by to tam neutiahli.
Ľahko ich nájdete aj tu v cestovnom poriadku linky č. 203 - tie poradia 8 a 9 sú tie odchody, ktoré nie sú červené - teda nie sú garantovane nízkopodlažné.
Správny postreh, useknutie 63 po vozovňu bude mať za následok preťažovanie 61, ktorá dnes tiež už kapacitne nepostačuje. Weigl o predĺžení 205 na letisko a 209 do Ovsišťa básni snáď už cez desať rokov. Návrh tradične obsahuje šikanózne oslabovanie intervalov, polovičaté riešenia a neopodstatnené zmeny pre zmeny. Takto by sa už doprava v roku 2017 robiť určite nemala.
Dakujem, TeBeCe, 810zssk, zlomok .. takze by sme utekali zbytocne rano ... no bude si syncek muset teda pockat kym na neho nahodou niekedy narazime, alebo skusime cez prazdniny po tej 19.30 ci nejaky nepojde ?
Uvedené dva staré trolejbusy jazdia na nočných linkách N44, N47 a N72. Nemám presné odchody, možno niekto doplní, ale predpokladám že uvedené nočné linky sú obsluhované prejazdom z linky 203, resp. niektoré ranné spoje linky 203 sú prejazdom z nočných spojov.
Sluzby 203/8 a 203/9 jazdia od cca 19:30 do 04:30. Ide o tie spoje na linke 203, ktore nie su garantovane nizkopodlazne. Aby ste ich rano stihli, museli by ste si teda privstat ovela viac
Dobry den, vedel by mi niekto prosim vysvetlit ako funguje radenie vozidiel? Syncek ma rad tie posledne dva stare trolejbusy co ostali (6310, 6311) a zistila som, ze posledne dni boli radene vacsinou ako 8 a 9 na linke 203. V zoznamoch je vsak radenie 1-6, 7 chyba a potom 8,9. Ked si v grafikone odpocitam 7-8 spoj a potom dokola az na cas medzi 7-8.00, tak mam sancu ze sa dostaneme na niektory z tych dvoch alebo je to cele inak? Slubila som, ze vstaneme skorej a pojdeme nim zajtra do skolky tak nech nevstame zbytocne kvoli tomu. Dakujem
Podľa mňa to bude hlavný argument pre nákup kĺbových trolejbusov s pomocným baterkovým pohonom. Uvidíme ako to dopadne.
Mimochodom, občas sa stane že sa na Liszt Ferenc tér strednú 63 (6:11) a 204 (6:10) a idú spolu až po Slovinskú. Napriek tomu že 204 má o dve zastávky viac a musí sa šuchtať pod výhybkami, na Slovinskej 63 takmer vždy dobehne a 63 jej zablokuje pravé odbočenie do rovnomennej ulice, lebo nechytí voľno v priamom smere. Záleží od vodičov a šťastí na svetelných križovatkách. Opačným smerom chodím 20/9, takže to už nesledujem...
Áno, však som aj uznal že ten materiál je písaný trošku neprehľadne. Chápem to tak, že 205 stoj čo stoj, akokoľvek dostať aspoň k avionu, nech si substrát zvykne a potom argumentovať že k tomu potrebujeme kĺbové trolejbusy s baterkovým dojazdom ako dlhodobé riešenie a zároveň tým dosiahneme aj linku na letisko. Ďalej ma napadá že na 205 sa degeše pošlú aj kvôli uzávierke Mlynských nív kvôli autobuske, tak by sa tie vozy rovno využili aj v predĺžení trasy... Ale to sú iba také špekulácie. Nápad kupovať trolejbusy s baterkovým pohonom miesto elektrobusov plne podporujem. Škoda že tu máme tých 15 degešov, keby sme miesto nich mali baterkové, tak by to bolo celé o niečom inom...
Mám pocit, že už dnes jazdia degeše na 205 dosť plné v špičke, neviem, ako to budú zvládať po predĺžení k Avionu.
Ak sa to aj zrealizuje, určite by to nemalo byť na úkor 63-ky, ale ako posila súčasných liniek. Skrátením 63-ky by sa podľa mňa cestujúci presunuli skôr do 61 (mám pocit, že hodne cestujúcich smer Avion nastupuje už na Mýtach, kde linka 205 nejazdí), a tá by tým pádom kapacitne skolabovala.
kvetinka6310