"L61 ledva stiha od Avionu"
To sa neboj, to je "vyriešené" ďalej ?
Pilotný projekt trolejbusová linka č. 205 – predĺženie na letisko
... Zároveň linka č. 205 ponúka novú prepravnú kapacitu a smerovanie pre dopravnú väzbu letiska v spojení s centrom mesta a Autobusovou stanicou Mlynské nivy, čo si vynúti koordináciu linky č. 61 a zmenu jej intervalu v preložením intervalu s linkou č. 205 za súčasného zvýšenia kapacity v sledovaných profiloch, čo je jedna zo súčasných požiadaviek na zlepšenie dopravnej obslužnosti - predovšetkým kapacity liniek v okolí Galvaniho ulice.
A pod slovom VYNÚTI si treba prestaviť toto:
Linka . . . Zmena počtu vozidiel . . . zmena km/rok
205 . . . +3 . . . +152.000
63 . . . -1 . . . -67.000
61 . . . -2 . . . -30.000
Neviem teda ako sa bude koordinovať L61 a L205, ale ak má dnes L61 horší interval ako L205 (mimo rannej špičky), tak pri poklese km sa musí ešte viac obmedziť. Veselá je tiež úspora vozidla na L63, ktorú predsa skrátia už pri zavedení DeGešov. ?
A komu by bolo málo, tak sa môže tešiť aj na "predĺženie linky č. 209 do Ovsišta za súčasného zníženia kapacity autobusovej linky č. 68". ?
Im je*e? Tak L61 ledva stiha od Avionu a L63 uz na Galvaniho je plna tak, ze si clovek obcas nesadne (takze je tam 40-45 ludi a tam chcu dat vozidlo pre 60 ludi?). A co urobia ked sa pokazi Deges? Vynecha spoj? Ci skratia po Radiovu? Alebo daju autobus?
A ta L65 - no tazko povedat, ci to je dobre alebo nie, tou som nikdy nesiel, kym som robil pri letisku.
Dúfam, že minie. Zrušiť komfortný prestup tbus/65 na Trnávke tiež nie je zrovna šťastný nápad ... (Okrem ďalších už spomenutých závažnejších argumentov ..)
Čo nás čaká (a možno neminie)? Náhrada kĺbovej linky degešom. ?
Vzhľadom na celkový počet vozidiel (15 ks trolejbusov 30Tr DG) odporúčame realizáciu predĺženia linky č. 205, kde spolu s linkou č. 210 bude zabezpečená celková výprava 12 vozidiel. „Natrolejovacie“ zariadenie bude umiestnené na zastávke „Spoločenská“, za súčasného skrátenia linky č. 63 po vozovňu Trnávka a „narovnania“ linky č. 65 priamo z Bojnickej ulice na Galvaniho, bez zachádzania na Rádiovú ulicu. Projekt odporúčame realizovať od 1.9.2017.
Tu sa nedá len odbrúsiť vrchná vrstva a na druhý deň ten šupnúť novú vrstvu.
Máš tam podkladovú železnú dosku na ktorú sa to musí vybrať. Ošetriť ju prípadne opraviť a postupne zalievať špeciálnou asfaltovou zmesou ktorú budú voziť z Brna. Možno aj postupne viac vrstiev.
Co tam budu prosim robit dva mesiace?
Dalej som premyslal, ci by nebolo lepsie presmerovat premavku aby sa na jednej strane jazdilo 1+1 a na druhej by sa komplet vymenil asfalt...
Cez letné prázdniny budú asi najskôr všetky odstavené, resp. premávať bude maximálne pár ks (do 5) a aj to iba červené. Ešte do piatku - tento týždeň - premávajú hlavne počas špičiek, najskôr na linkách 59, 74, 75, 133 (tu výlučne karosy). Pozrieť si ich môžeš na linku, čo sem dal Valec, ich evidenčné čísla začínajú na 16xx a 26xx.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.