Reply on: zlomok #221779:
Bod 6:Návrh zmien organizácie dopravy liniek č. 205 alebo č. 210
Trasy liniek
205 AVIÓN, Galvaniho, Bulharská, Slovinská, Rožňavská, Trnavská, Jégého, Záhradnícka, Svätoplukova, Mlynské nivy, Rajská a späť
210 Hlavná stanica, Šancová, Račianske mýto, Legionárska, Karadžičova, Autobusová stanica Mlynské nivy, Dostojevského rad, Olejkárska,
Nové SND, Vajanského nábrežie, Most SNP a späť
Linka 205
Predĺženie linky 205 zabezpečí rozšírenú obsluhy územia Mestskej časti Ružinov o priame spojenie Trnávky s Obchodným centrom AVIÓN s využitím vozidiel s pomocným dieselovým pohonom. Celková výprava vozidiel 30Tr DG bude 8 vozidiel čím spolu zo súčasnou linkou č. 210 (4 vozidlá 30Tr DG) bude celkový výprava vozidiel s pomocným dieselovým pohonom 12 vozidiel.
Valec
To sa neboj, to je "vyriešené" ďalej ?
Pilotný projekt trolejbusová linka č. 205 – predĺženie na letisko
... Zároveň linka č. 205 ponúka novú prepravnú kapacitu a smerovanie pre dopravnú väzbu letiska v spojení s centrom mesta a Autobusovou stanicou Mlynské nivy, čo si vynúti koordináciu linky č. 61 a zmenu jej intervalu v preložením intervalu s linkou č. 205 za súčasného zvýšenia kapacity v sledovaných profiloch, čo je jedna zo súčasných požiadaviek na zlepšenie dopravnej obslužnosti - predovšetkým kapacity liniek v okolí Galvaniho ulice.
A pod slovom VYNÚTI si treba prestaviť toto:
Linka . . . Zmena počtu vozidiel . . . zmena km/rok
205 . . . +3 . . . +152.000
63 . . . -1 . . . -67.000
61 . . . -2 . . . -30.000
Neviem teda ako sa bude koordinovať L61 a L205, ale ak má dnes L61 horší interval ako L205 (mimo rannej špičky), tak pri poklese km sa musí ešte viac obmedziť. Veselá je tiež úspora vozidla na L63, ktorú predsa skrátia už pri zavedení DeGešov. ?
A komu by bolo málo, tak sa môže tešiť aj na "predĺženie linky č. 209 do Ovsišta za súčasného zníženia kapacity autobusovej linky č. 68". ?