Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #221784:
Správny postreh, useknutie 63 po vozovňu bude mať za následok preťažovanie 61, ktorá dnes tiež už kapacitne nepostačuje. Weigl o predĺžení 205 na letisko a 209 do Ovsišťa básni snáď už cez desať rokov. Návrh tradične obsahuje šikanózne oslabovanie intervalov, polovičaté riešenia a neopodstatnené zmeny pre zmeny. Takto by sa už doprava v roku 2017 robiť určite nemala.
Reply on: TeBeCe #221788:
Dakujem, TeBeCe, 810zssk, zlomok .. takze by sme utekali zbytocne rano ... no bude si syncek muset teda pockat kym na neho nahodou niekedy narazime, alebo skusime cez prazdniny po tej 19.30 ci nejaky nepojde ?
Reply on: kvetinka6310 #221787:
Áno, vozidlá 6310 a 6311 sa pravidelne objavujú na ôsmom a deviatom poradí linky 203:

https://imhd.sk/ba/vyprava-vyhladavanie?idv=955
https://imhd.sk/ba/vyprava-vyhladavanie?idv=956

Dennú výpravu je možné skontrolovať tu:

https://imhd.sk/ba/vyprava

Uvedené dva staré trolejbusy jazdia na nočných linkách N44, N47 a N72. Nemám presné odchody, možno niekto doplní, ale predpokladám že uvedené nočné linky sú obsluhované prejazdom z linky 203, resp. niektoré ranné spoje linky 203 sú prejazdom z nočných spojov.
Reply on: kvetinka6310 #221787:
Sluzby 203/8 a 203/9 jazdia od cca 19:30 do 04:30. Ide o tie spoje na linke 203, ktore nie su garantovane nizkopodlazne. Aby ste ich rano stihli, museli by ste si teda privstat ovela viac 😞
Reply on: kvetinka6310 #221787:
Poradia 8 a 9 jazdia iba vecer (po 19:20) a v noci. Cez den stare trolejbusy jazdia iba vynimocne, ked nie je co ine vypravit.
Dobry den, vedel by mi niekto prosim vysvetlit ako funguje radenie vozidiel? Syncek ma rad tie posledne dva stare trolejbusy co ostali (6310, 6311) a zistila som, ze posledne dni boli radene vacsinou ako 8 a 9 na linke 203. V zoznamoch je vsak radenie 1-6, 7 chyba a potom 8,9. Ked si v grafikone odpocitam 7-8 spoj a potom dokola az na cas medzi 7-8.00, tak mam sancu ze sa dostaneme na niektory z tych dvoch alebo je to cele inak? Slubila som, ze vstaneme skorej a pojdeme nim zajtra do skolky tak nech nevstame zbytocne kvoli tomu. Dakujem 🙂
Reply on: TomJ #221784:
Podľa mňa to bude hlavný argument pre nákup kĺbových trolejbusov s pomocným baterkovým pohonom. Uvidíme ako to dopadne.

Mimochodom, občas sa stane že sa na Liszt Ferenc tér strednú 63 (6:11) a 204 (6:10) a idú spolu až po Slovinskú. Napriek tomu že 204 má o dve zastávky viac a musí sa šuchtať pod výhybkami, na Slovinskej 63 takmer vždy dobehne a 63 jej zablokuje pravé odbočenie do rovnomennej ulice, lebo nechytí voľno v priamom smere. Záleží od vodičov a šťastí na svetelných križovatkách. Opačným smerom chodím 20/9, takže to už nesledujem...
Reply on: Mike #221783:
Áno, však som aj uznal že ten materiál je písaný trošku neprehľadne. Chápem to tak, že 205 stoj čo stoj, akokoľvek dostať aspoň k avionu, nech si substrát zvykne a potom argumentovať že k tomu potrebujeme kĺbové trolejbusy s baterkovým dojazdom ako dlhodobé riešenie a zároveň tým dosiahneme aj linku na letisko. Ďalej ma napadá že na 205 sa degeše pošlú aj kvôli uzávierke Mlynských nív kvôli autobuske, tak by sa tie vozy rovno využili aj v predĺžení trasy... Ale to sú iba také špekulácie. Nápad kupovať trolejbusy s baterkovým pohonom miesto elektrobusov plne podporujem. Škoda že tu máme tých 15 degešov, keby sme miesto nich mali baterkové, tak by to bolo celé o niečom inom...
Reply on: Mike #221782:
Mám pocit, že už dnes jazdia degeše na 205 dosť plné v špičke, neviem, ako to budú zvládať po predĺžení k Avionu.
Ak sa to aj zrealizuje, určite by to nemalo byť na úkor 63-ky, ale ako posila súčasných liniek. Skrátením 63-ky by sa podľa mňa cestujúci presunuli skôr do 61 (mám pocit, že hodne cestujúcich smer Avion nastupuje už na Mýtach, kde linka 205 nejazdí), a tá by tým pádom kapacitne skolabovala.
Reply on: zlomok #221779:
+ dolu je to odporučenie čo sem dal Valec v príspevku #221763 že by sa to mohlo realizovať už k 01.09.2017.
Reply on: zlomok #221779:
Bod 6:

Návrh zmien organizácie dopravy liniek č. 205 alebo č. 210
Trasy liniek

205 AVIÓN, Galvaniho, Bulharská, Slovinská, Rožňavská, Trnavská, Jégého, Záhradnícka, Svätoplukova, Mlynské nivy, Rajská a späť
210 Hlavná stanica, Šancová, Račianske mýto, Legionárska, Karadžičova, Autobusová stanica Mlynské nivy, Dostojevského rad, Olejkárska,
Nové SND, Vajanského nábrežie, Most SNP a späť

Linka 205
Predĺženie linky 205 zabezpečí rozšírenú obsluhy územia Mestskej časti Ružinov o priame spojenie Trnávky s Obchodným centrom AVIÓN s využitím vozidiel s pomocným dieselovým pohonom. Celková výprava vozidiel 30Tr DG bude 8 vozidiel čím spolu zo súčasnou linkou č. 210 (4 vozidlá 30Tr DG) bude celkový výprava vozidiel s pomocným dieselovým pohonom 12 vozidiel.
Reply on: 810zssk #221780:
Áno, ten materiál je trošku neprehľadne písaný a obsahuje aj zopár chýb ako napr. linka 63 nemá dotyk s trolejom ale je nahraditeľná a pod... Určite by som to štylizoval odlišne, ťažko presne pochopiť ako to autor presne myslel.
Reply on: zlomok #221779:
Ano, aj nie. V zavere sa uvadza nasledovne odporucanie: "Prioritne riešiť takto linku č. 205 s predĺžením po AVION a v prípade obstarania kĺbových trolejbusov s pomocným batériovým pohonom túto predĺžiť až na letisko M. R. Štefánika (viď návrh pilotného projektu)" - Posobi to teda tak, ze to predlzenie po Avion (vratane skratenia 63) chcu robit uz s DeGesmi a az predlzenie na letisko je podmienene nakupom parcialnych trolejbusov.

Celkovo je ten material napisany celkom zmatocne.
Reply on: Matej Balog #221778:
No tak moment, tam píšu o linke 205 a kĺbových trolejbusoch s baterkami pre jazdu mimo drôt, nie o degešoch... Tak isto 61 kĺbové trolejbusy s baterkami. To je niečo iné...
Reply on: zlomok #221776:
Aj po rovine? 😮
Reply on: Valec #221769:
Ešte daj výpočet nákladov. Hint: Pri degešovskej 30Tr môžeš rátať spotrebu 100 litrov na 100 kilometrov.
Reply on: Mike #221772:
Maxove sci-fi? Alebo to niekto naozaj myslí vážne???
Reply on: Valec #221763:
WTF?
Reply on: Valec #221769:
Hej to som cital a videl ten dokument. To je chore s tou 68, lebo ak ju obmedzia, tak ludia uz na Hrobakovej nenastupia!!! To iste plati o L61. Mna by zaujimalo, kto taketo somariny riesi a hlavne preco nikto sa nepozrie, ze mesta ako Praha a Vieden idu kupovat velkokapacitne vozy a maju navyse aj metro a u nas sa vobec nikomu nechce na toto pomysliet. Ved ked si len prepocitam, zeby sa kupili vozy capacita L trebasrs na L21 a interval by tam isiel z 5 na 6 alebo 7,5min, tak sa usetri 2-5 vozidiel a 6-15 vodicov, vzkm, co je pekna suma do roka. To je len priklad a takto by sa mohli pouzit este na dalsie linky. Takych 40 vozov by stacilo. A nie vymyslat s elektrobusmi a pod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.