Hmm ale tieto terminály používa iba Slovak Lines Express na linkách do Viedne. Slovak Lines, a.s. fyzické terminály na platobné karty v autobusoch nemá. Inak reálne spolu so Slovak Lines Služby a Slovak Lines Opravy je to ako keby jedna firma, nie? Predpokladám, že nemajú všetky vlastných riaditeľov.
Ale z hľadiska VOD to zobrazuje územia, ktoré sú ľahšie a rentabilnejšie obslúžiteľné VOD (červené) a územia, ktoré sú ťažšie obslúžiteľné (zelené). Dovolím si tvrdiť, že korelácia medzi obslúžiteľnosťou a atraktivitou sa blíži k 1. Alebo ešte inak: zelené oblasti majú bližšie k prívlastku autoslava. ?
Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?
A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?
Virtualna tabula . . . ako to funguje? Hladam z Mokrohajskej spoj 84 smer obsiste . . . vidim ten co ma odchod o 13.31 . . . potom uz ziaden dalsi a pritom su tam spoje az do 14.45 . . . to akoze ziaden dalsi do 14.45 z mokrohajskej do ovsista uz nejde ?????
Ale inak raz sa mi toto stalo v Spišskej Novej Vsi. Staničný rozhlas zahlásil, že IC bude meškať 10 minút, tak som išiel do staničného bufetu. Hlásenie sa druhýkrát zopakovalo a vtom som zbadal cez okno, že na nástupište sa dorútila vyleštená gorilka s novými piatimi vagónmi ? To bolo jediný raz, čo som zažil, že sa výrazne stiahlo meškanie.
Peon