No tipni si Poznas take zariadenie, ktore sa nazyva "meter"? To je mi velmi dobra vec...
Re #22032 Sarko: Akoze nie je to to iste ked narazi liazka do dveri a ty tam stojis, ako ked narazi niekde mimo dveri a sedis tam na sedadle? Co su dvere tensie?
Ad #22025 :
SOR nevyrába ani 15, ba ani 18m vozidlo a už len tento fakt hovorí sám za seba. DP, ktorému záleží na unifikácii vozidlového parku, takého potencionálneho dodávateľa pre veľkú dodávku vyradí z nesplnenia podmienok. Nikde však nie je napísané, že dodávka vozidiel musí byť najlacnejšia a najvýhodnejšia, takže aj DPB bude mať také busy, aké si objedná.
Čo sa týka SOR BN 12, je to síce pekný autobus, ale podiel NP už pokrivkáva, ani jedno sedadlo nie je dostupné v NP časti (vždy min. ešte 1 schod) a niektoré sú umiestnené dokonca pozdĺžne (na úkor NP priestoru, ktorého je aj tak málo). Výšku podlahy uvádza výrobca 360mm. O kneelingu nie je ani zmienka, ale pri udávanej výške podlahy to bude od 280mm vyššie.
Ohľadne Prahy a prevádzky na Karlovom moste by som Ti odporúčal 360 stranovú knihu Historie městské hromadné dopravy v Praze od Fojtíka, Linerta a Prošeka (doplnené vydanie r. 2000). Je tam 405 fotografií a je veľmi obsiahla. No nekúp to '-)
Vies ty kolko to ma stran??? Navyse je to A4, to by mi trvalo cely den... Ja som tu knihu uz raz mal pozicanu z Ing. K. A velmi sa mi pacila, vybrane veci som si z nej naskenoval, ale nestihol som ju celu precitat... Ale aspon mam naskenovanu Bratislavu, aj ked o nej tam vela toho nebolo.
Tak potom mam v tej holdingovej strukture uz asi totalny hokej. To je jedno, podstatne je, ze moja povodna domnienka, ze Skoda Plzen = Irisbus 24Tr, nebola spravna.
Prečo nešíriť? Tým mestom mali byť Pardubice, ale snahám Connexu o prevzatie DP a tým i likvidáciu trombelusov zatiaľ vzdorujú. Kábul (resp. Afganistan) si objednal nové 14TrM.
Či ho zničia znovu alebo nie, to by som teraz neriešil:-).
I.
S499.1023
I.