Prečo nešíriť? Tým mestom mali byť Pardubice, ale snahám Connexu o prevzatie DP a tým i likvidáciu trombelusov zatiaľ vzdorujú. Kábul (resp. Afganistan) si objednal nové 14TrM.
Či ho zničia znovu alebo nie, to by som teraz neriešil:-).
I.
Ospravedlnujem sa, potom som sa pomylil -- bol som v tom, ze zo Skody Plzen sa stala Skoda Dopravni Technika a cele (vratane Skody Ostrov) to zastresuje spolocnost Skoda Holding tiez so sidlom v Plzni. Asi sa mi to nejako poplietlo.
No, povodny trolejbusovy system v Kabule sa im podarilo totalnou neudrzbou a zlym zaobchadzanim (a vraj i obcianskou vojnou) znicit za 13 rokov. Nemyslite, ze ho znicia znovu? A dokonca som uz pocul hlasy, ze trolejbusy v buducnosti zavedene do Kabulu su v sucasnosti trolejbusmi jedneho nemenovaneho ceskeho DP, ktory by tym o trolejbusovu prevadzku prisiel (nejedna sa na pocudovanie o Marianky), ale dufam, ze to nie je pravda, tak nebudem sirit, o ktore mesto ide.
Ja som v príspevku povedal len vlastný názor na uvedený typ, nijako som nezovšeobecňoval. Názor na iné typy alebo všeobecne tu vyslovili iní, takže pán nech číta dôsledne '-)
Potom je v tom clanku chyba, alebo nerozlisuju medzi jednotlivymi zavodmi holdingu Skoda, alebo som sprosty -- doteraz som to chapal tak, ze Skoda Plzen participuje s Karosou na tom paskvile 24Tr a Skoda Ostrov robi normalne trolejbusy. Chapem to zle?
10 m verziu (resp. 9,5 m a 10,5 m) má aj SOR, 15 m by som v živote nechcel, kĺbový SOR bude, výška podlahy pri 1.-.3. dverách je 330 mm, s kneelingom neviem ale kneeling má a HLAVNE:
Koľko stojí SU12?
A len tak mimochodom, pán už mal dačo do činenia so SOR 12 BN?
I.
dodatok:
Pozrite si to cele, je tam citat: "Ostrovská firma se nyní uchází také o zakázku na vývoz 30 trolejbusů do litevského Kaunasu za 250 milionů korun. Nedávno vyhrála soutěž na dodávku trolejbusů do Bratislavy."
S499.1023
Či ho zničia znovu alebo nie, to by som teraz neriešil:-).
I.