Reply on: Peon #209189:
Odpoviem aj na tento stary post:Clovek by ani neveril, aky su ÖBB neschopaci v krizovych situaciach. Genialny bol ten den, ked niekde pri Götzendorfe vypadol prud v rannej spicke. Vsetky vlaky do Viedne koncili v Bruck/Leitha. Za DVE HODINY prisiel iba JEDEN nahradny autobus. Samozrejme ani zdaleka nestacil. Na tej stanici bolo odhadom 500 az 1000 ludi. Ja som sa autobusu nedockal, isiel som dve hodiny neskor vlakom. Neskutocne...
V iny den v poobednajsej spicke vypadol prud v Parndorfe, zase nas to vysypalo v Brucku. Tiez za nejaku hodinu prisiel iba jeden autobus. Po asi hodine som sa mohol odviest nahradnym autobusom. Bol to autobus nejakej uplne inej sukromnej spolocnost ktory prisiel na vypomoc a sofer sa moc nevyznal...
Aby som tak nekrivdil, tak raz NAD zvladli dobre, v Gattendorfe som rano cakal iba 10-15 minut. Ale vo väcsina pripadov plati, ze ak je mimoriadna udalost tak aj v Rakusku potrebuje clovek vela trpezlivosti a silne nervy...
fanatikmhd
Hej, je mi jasné, že posledné dve stanice pred Bratislavskými z každej radiály (20,50,60) ráno v špičke by nepostačovalo ani zdvojené Bpjo.... Koniec koncov, aj to tak chodilo Otázka by teda znela jednoduchšie, miesto vláčenia obratových (pushpull, 671) súprav na trate až do prdelovičiek, by malo mať vačší zmysel točiť špeciál vlak, napr v úseku Zohor-Senec či DNV-PK. vlakokilometer nie je najlacnejší, a u žopky sa počíta akoby bola plne ložená jednotka. Takže druhá jednotka kôli dvom zastávkam.... A zbytok trasy poprázdno... To niet moc dobré. Pár minút pred pravidelným Os by práve dačo takéto pomohlo odbremeniť. Keď už pridávať.
zlomok: Stane sa aj najlepšiemu. Aspoň si to prežil. Máme dopravcu kde človek nastúpi, a umrie...doslova... Ono stačí sa pozrieť do zámkov. Pushpulle tam stoja, 861 tam pôsobia akoby sme ich príliš veľa, ráno aj zo 10 ich tam postáva. Nič nemfunguje, po dlhšom čase sa konečne žopkári vspamätali a 263 znovu dali dohromady pre premávku na klasickej súprave, takže teraz už 263 stretneš kdekoľvek. zas... A na možno drobnú obhajobu. Plesnivé Bčko nevykúrené, Bdtmee s jednou žiarovkou.... Ale opýtam sa ťa inak: Došiel si do cieľa? Či radšej horalku do papuľky a úsmevy prepáčte, máme iba jeden Vectron? Smutný príklad, ale aspoň to šlo. Pamätám sa na časy, keď som miesto pokazenej bagety videl 750+Bdt. Ešte raz : 750 + Bdt.... kapacita rovnaká pomaly, ale išlo to. Neodrieknuté, proste to odišlo.... Toto musím ŽOPke nechať, že i keď hrôzostrašne, aspoň to furt ide...
Inak ale k celkovej debate: Aktuálne neviem, či sa s tým dakto bude zaoberať. Okrem cieľového grafikonu ktorý už ráta s viacerými aspektami vstupujú daľšie prúdy do hry na územi Bratislavy, a ich vjazdom by sa mohlo práve odbremeniť niektorej radiále (uvoľnenie vozov) a tým práve sa presunúť kam treba. Nebudem to tu zariekavať, je to ešte len v plienkach...ale postupuje sa s tým správnym smerom. Inak s tými vložákmi súhlasim, do nejakých 4-5 pushpulov a nejakých 5tich (západné slovensko...) 671 by sa oplatilo vložiť štvrtý voz. Vytočiť vlaky tak, aby tieto jazdili v špičkách by nemal byť problém. Možno pomimo, ale má dakto prehľad o ranných vlakoch zo záhoria do BA čo do kapacity? Čo bolo vypravené vidím, i keď.. Bdt je označenie pre Bd, Bdee, Bdt, Bdteer, Bdgteer, a reálne sa tam vypraví ja Bmpeer či Bdmpeer.... Ale to by bolo za jedno, aspoň vozne vidím. Ale počet ľudí (odkiaľ reálne sa to namačká, kde to množstvo vyskočí.... Skrátka, aký je prúd ľudí.