Napr. pred Kapucínskym kostolom na Župnom. nám. pre L7 alebo výluky v tuneli.
Pri centrálnom trhovisku by som si ho vedel tiež predstaviť.
Pod mostom SNP....
Aha. Ja som zvyknutý, že električkovým priecestiam tu hovoria prejazdy. Ale električkové priecestia by nechýbali - kto by chcel ísť smer centrum, šiel by po Kukučínovej na Trnavské Mýto a doprava na Šancovú. Otočka na Bielom Kríži by postihla len tých pár ľudí, čo by chceli ísť niekam do oblasti Sibírskej.
Ale aj tak si myslím, že len teoretizujeme, nikto nebude zavádzať nezmyselné vlaky z Filiálky do Nitry, akurát fanatikmhd dostal domácu úlohu.
Už so to tu písal L6 by sa naplnila ak by išla aspoň po Trnavské mýto. No v Bratislave chýbajú v širšom centre malé obratiská. Ťahať ju po Vazovovu by pomohlo len čiastočne.
Časom sa "hustejšia" L4 uživí. Nárast je už teraz na Zlatých kvôli prestupom z SL a 53,56,525.
Linka 4 je najvyťaženejšou električkovou linkou v Bratislave a vyťažená je nielen v karloveskej časti trate, ale aj na opačnej strane od mesta smerom k Polusu. Vypravovaním Škodoviek sa štvorka stala ešte atraktívnejšou (starší, kočíky, a pod.), takže jej využívanie v porovnaní s rokom 2012 alebo 2014 ešte narástlo.
Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.
Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.
Regiojet? Skôr vaša sebranka na ministerstve vymýšla kvôli výstavbe obchvatu voziť kvetoslavovi aj v sedle, ale dopravca sedlových vlakov do Kv má byť ZSSK, čo bude "supervýhodne" pre všetky strany. Však vozidiel je prebytok...
To, čo považuješ za posunovacie návestidlo, je pôvodne vchodové do Ba Predmestie, za Janoškovou, len na pozícií červenej je modrá. Novými trpaslíkmi kryjú priecestie na Jarošovej z oboch strán, po odstránení vchodového návestidla do Filiálky za zastávkou Slovany a odchodových návestidiel z Filiálky smer Predmestie pri 1. koľaji (ex. AŽD), 2. a 3. koľaji (ex.ZSSR). Odstránený bol aj roky nepoužívaný trpaslík do tupíka za priecestím v pokračovaní 3. koľaje (dnes vedľa priechodu za Billou ku Slimáku).
6 je velka bieda aj cez skolsky rok, o prazdninach ani nehovorim, ked som ju mal cez prazdniny tak som mal v skodovke na kazdu jazdu tak 2-10 ludi, takze to uz bol naozaj extrem.
Možno jednorázový dopyt. Večne keď ju večer stretnem tak je v nej do 10 ludí.
Opodstatnenie má cez špičku aj to s K2S.
Tie 29T patria na L8. O tom tu už debata bola.
Pri McD nie je zrušené, dokonca tam dali AŽD výstražníky. To isté platí aj pre posunovacie, ktoré bolo predtým vzor ZSSR a teraz je AŽD (inak má 5 znakov, to je spádoviskové?)
Ak je priecestie v úrovni Riazanskej už "roky" zrušené", tak toto je potom čo? Som si dal kvôli tebe obchádzku, lebo sa mi to nezdalo, však tade bežne jazdím.
Solider
Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.
Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.