Reply on: drink #217981:
Ono to má viacero nedostatkov čo sa týka rovnomernosti ponúkanej kapacity. Takže je toho viac než len to čo si vymenoval. Ale aspoň sa to približuje reálnemu nosnému systému. Pochopil si správne rozdelenie linky 2 rovnomerne na ŽST NM a Zlaté piesky.Kapacitu Petržalskej radiály pridať obratiskom niekde uprostred s tým, že časť liniek by končila tam (najmä v špičkách zaujímavé).
46 metrov preto, lebo to je dĺžka 3xT6A5 (cez plech 45,8 a cez spriahadlá 46,7 metra).
zlomok
Takto sa plánuje doprava:
http://farm9.staticflickr.com/8371/8415594735_30603b1b6f_c.jpg
Podotýkam že aj v roku 2016 v Bratislave. Je to smutné, ale je to tak. Nie je verejný tlak aby sa to zlepšilo, všetci len pindajú ale alternatívu neposkytnú. Primátor je klamár a nemá ľudí, predošlý primátor nejakých ľudí mal, ale pre zmenu boli oni neschopní. Výsledok vidno dennodenne a mesto sa stáva neatraktívne na život. Mesto nie je pre ľudí, ale pre autá. A tak to aj vyzerá.
Btw. kedy sa mi ozveš? Stále čakám že zavoláš, rád by som prebral isté veci. Alebo mi tým naznačuješ že je hádam lepšie sa nesnažiť a nezaujímať? Že to je práve od teba ma trošku prekvapuje, ale nevyčítam, len konštatujem.