Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #217983:
Je snad 1 linka pri dobrom intervale horsia ako 2 pri slabsom? 🙂 A kludne sa mozeme bavit o 4 min. intervale po Vinohrady a 8 do Race, rano napriklad 3 a 6. V kombinacii s tvojimi 45-46m elektrickami by v pohode stacili 😉
Reply on: Pe67 #217970:
A čuduješ sa? 200 hodín v robote a príde im ledva 700 eur výplata, stresy, striedanie pracovnej doby, nie každý toto dlhodobo vydrží. Uťahovanie časov vyženie starých a mladí neprídu za také peniaze. Určitý počet vodičov sa dá ušetriť väčším počtom delených zmien, ktoré ale nebude chcieť nikto robiť, keď tam zarobí najmenej a celý deň má odpálený.
Reply on: MatejBA #217980:
Jediná linka na Račianskej radiále? ?
Reply on: drink #217981:
Ono to má viacero nedostatkov čo sa týka rovnomernosti ponúkanej kapacity. Takže je toho viac než len to čo si vymenoval. Ale aspoň sa to približuje reálnemu nosnému systému. Pochopil si správne rozdelenie linky 2 rovnomerne na ŽST NM a Zlaté piesky.

Kapacitu Petržalskej radiály pridať obratiskom niekde uprostred s tým, že časť liniek by končila tam (najmä v špičkách zaujímavé).

46 metrov preto, lebo to je dĺžka 3xT6A5 (cez plech 45,8 a cez spriahadlá 46,7 metra).
Reply on: zlomok #217978:
Určite to stojí aspoň za zamyslenie.
Zatiaľ ma napadlo toto:
- 20 min interval v sedle na ŽST Nové Mesto a na Zlaté piesky možno kapacitne stačí, ale nie je veľmi user friendly. Ak by sa spustilo regulované parkovanie a P+R, tak by možno ani kapacita na ZP nestačila
- ako pridať kapacitu po predĺžení petržalskej radiály?

Tak 45, alebo 46 m 🙂 ?
A prečo práve toľko?
Reply on: zlomok #217978:
Ta L4 v tvojom navrhu mi pride ako dost velka blbost 🙂 Otazka ale je nakolko je lepsi moj variant (asi o moc nie) ?

https://drive.google.com/open?id=1qrCdys8ntRX_nZnBoqGTENBIap4&usp=sharing
Reply on: zlomok #217974:
Presne takto som to myslel. Dlhsie vozy (resp. trojicky) na L4, L5, L9 a L3 a tym padom sa moze zrusit L6 a L7. Na L8 dat 2xT a novostavby K2S na L2.
Reply on: drink #217977:
Ja by som dal 46 metrové vlaky a 2,5 minútový traťový interval v špičke. Ušetrím niečo vodičov a pridám kapacitu. Pre začiatok dve linky (každá s 5 min. intervalom). Prvá z Dúbravky s 45 metrovými vlakmi, druhá z Karlovky s 32,5 metrovými vlakmi. V sedle nechať 7,5 minútový pre obe linky, víkendy a večer 10 minút.

A teraz sa môžete do mňa pustiť:
Reply on: zlomok #217974:
Som za nakup 42-45 m elektriciek, ale treba si tiez uvedomit, ze 3 min interval v KV znamena 6 min interval v Dubravke. A mimo spicky by sa sucasny 7,5 min interval v Dubravke ako zmenil? Aj to treba vymysliet.
Reply on: piggee #217975:
Čo opisuješ nie je Viedenský štýl. K2S nie sú prichystané na spájanie s čímkoľvek do súprav a vzhľadom na ich vek (s výnimkou novostavieb) by som ich nechal dojazdiť tak ako sú.
Reply on: zlomok #217974:
A na viedensky styl by to neslo? Dvojicky K2+solo?
Reply on: Ámos #217969:
Súhlasím. Tí čo mínuskujú vôbec nechápu pomery. Na električkách by sa nenaťahoval interval na neúnosnú hranicu. Načo je v Karlovej Vsi traťový interval 2 minúty? Z hľadiska dopravnej obslužnosti a komfortu neprináša oproti 3 minútovému traťovému žiadne výrazné zlepšenie, ale vyžaduje o 50% viac vodičov pri rovnakých výkonoch s vozidlami o menšej kapacite. Absolútne súhlasím s tým, že DPB by mal zaobstarať 46 metrové električky a T3G, T3P a T6A5 pospájať do trojičiek. Všetky K2S vyradiť.
Reply on: Ámos #217969:
alebo cez eurofondy stavat Prievozsku radialu a usetrit tak obrovske mnozstvo autobusovych/trolejbusovych vodicov.
Reply on: Pe67 #217970:
Myslim si ze to Amos tak nemyslel. Uz dnes su na hrane rano elektricky v Raci a prave tou 45m elinou sa posilni radiala bez toho aby bolo nutne ist rano na int. 6 min.
Reply on: Ámos #217969:
Áno a natiahnuť intervaly. Na E je ich relatívne dosť, aj keď minimálne 12 ľudí v JD dalo výpoveď. V kurze čo beží je momentálne 17 ľudí a končí na konci januára. Ale aj tak vačšina z nich do 6 mesiacov odíde.
Reply on: irizar #217968:
napriek tomu ich ani nenapadne, ze by mohli cez fondy obstarat 45m elektricky a tym usetrit vodicov - elektriciek.
Reply on: Ike #217904:
Pri Boroch sú tie priechody katastrofa. Posledné dni som tade častejšie jazdil a ľudia behajú aj mimo priechodov a ani sa im nečudujem. Celé Bory sú plánované v duchu doprava = autá. Vezmi si ako blízko sú Lamaču a skús prejsť peši z Lamača do Borov. Nemáš ako. Ani na bicykli to nie je dobré. Vivat AUTOSLAVA !!!!
Reply on: ivanbuto #217962:
Pri Eurovei to nemá žiadnu inú funkciu, iba to spája chodníky "šikmo", lebo vyústenie Krupkovej na Pribinovu a úzky chodník na Pribinovej z opačnej strany, lebo tam musí byť parkovisko.

Takto sa plánuje doprava:
http://farm9.staticflickr.com/8371/8415594735_30603b1b6f_c.jpg

Podotýkam že aj v roku 2016 v Bratislave. Je to smutné, ale je to tak. Nie je verejný tlak aby sa to zlepšilo, všetci len pindajú ale alternatívu neposkytnú. Primátor je klamár a nemá ľudí, predošlý primátor nejakých ľudí mal, ale pre zmenu boli oni neschopní. Výsledok vidno dennodenne a mesto sa stáva neatraktívne na život. Mesto nie je pre ľudí, ale pre autá. A tak to aj vyzerá.

Btw. kedy sa mi ozveš? Stále čakám že zavoláš, rád by som prebral isté veci. Alebo mi tým naznačuješ že je hádam lepšie sa nesnažiť a nezaujímať? Že to je práve od teba ma trošku prekvapuje, ale nevyčítam, len konštatujem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.