Reply on: Ámos #217969:
Súhlasím. Tí čo mínuskujú vôbec nechápu pomery. Na električkách by sa nenaťahoval interval na neúnosnú hranicu. Načo je v Karlovej Vsi traťový interval 2 minúty? Z hľadiska dopravnej obslužnosti a komfortu neprináša oproti 3 minútovému traťovému žiadne výrazné zlepšenie, ale vyžaduje o 50% viac vodičov pri rovnakých výkonoch s vozidlami o menšej kapacite. Absolútne súhlasím s tým, že DPB by mal zaobstarať 46 metrové električky a T3G, T3P a T6A5 pospájať do trojičiek. Všetky K2S vyradiť.
zlomok
Takto sa plánuje doprava:
http://farm9.staticflickr.com/8371/8415594735_30603b1b6f_c.jpg
Podotýkam že aj v roku 2016 v Bratislave. Je to smutné, ale je to tak. Nie je verejný tlak aby sa to zlepšilo, všetci len pindajú ale alternatívu neposkytnú. Primátor je klamár a nemá ľudí, predošlý primátor nejakých ľudí mal, ale pre zmenu boli oni neschopní. Výsledok vidno dennodenne a mesto sa stáva neatraktívne na život. Mesto nie je pre ľudí, ale pre autá. A tak to aj vyzerá.
Btw. kedy sa mi ozveš? Stále čakám že zavoláš, rád by som prebral isté veci. Alebo mi tým naznačuješ že je hádam lepšie sa nesnažiť a nezaujímať? Že to je práve od teba ma trošku prekvapuje, ale nevyčítam, len konštatujem.