A k tvojím ďalším stihomamom - v čase, keď Zlomkovec vyžadoval možnosť zmeny rozchodu, bolo to v zákone. A za to, že nemáme v trolosoroch tlačidlá na vnútornej strane dverí, môže v prvom rade neschopnosť škodovky a SOR-u doviesť do dverí ešte jeden kábel.
Ako schvaľovací orgán je to plne v jeho kompetencii. Naša súčasná norma je dávno prekonaná, ale on sa radšej bude zaoberať rozchodom. Viď nezmyselné nariadenia o tom, že každá rekonštrukcia BA tratí sa musí robiť tak, aby sa dal jednoducho zmeniť rozchod (toto už bolo našťastie zrušené). Ale evidentne mu nestačí ani to, on je zároveň dôvodom, prečo nemáme na trolejbusoch Škoda - SOR dopytové tlačidlá na vnútornej strane dverí. Lebo si zasa vymyslí nejaký dôvod.
Čo s tým má zlomkovec? Ty máš vlastne jednoduchý život - nájdeš si nepriateľa, ktorý môže za všetko a s tým bojuješ, podľa možnosti tak, aby ku skutočnému súboj nedošlo.
Výmena výzbroje je úplne bežná vec a je to výrazne jednoduchšie ako výmena karosérie.
Odporová regulácia zrýchľovačom, poloautomatická stykačová, automatická stykačová a trebárs priama pomocou regulača sú spolu príbuzné presne tak, ako stykače s polovodičmi.
T6A5 z Prahy sú už v Sofii, ktorá sa tým pádom stala najviac-T6-mestom na svete (T6A2, T6B5, T6A5). Kto neváha, zažerie. Bratislava je hrdé, svojstojné, národne svojbytné hlavné mesto členského statu Európskej únie, ktoré nie je odkázané na nákup ojazdenín, radšej si svoje ojazdeniny zgenerálkuje trikrát po sebe.
T3 aj T5C5 majú odporovú výzbroj. Síce konštrukčne a funkčne odlišnú, ale na rovnakom princípe - spínam a vypínam odpory, ktorými zbytočne kúrim. Na toto som narážal.
"V rámci modernizácie vozidlového parku sa plánuje v nasledujúcich troch rokoch modernizácia električiek T6A5, pričom ročne by malo ísť o 6 vozidiel v hodnote takmer 2 mil. €. Bližšie podrobnosti o rozsahu týchto modernizácií nie sú známe."
Solider