Na SR sa asi 160 nejadzi... Alebo sa mylim, to mame nebodaj niekde koridor na 160 Kh/h? Alebo mas na mysli TBSku? Viem ze s brejlovcami na TBSkach sa lietalo 130-140...
Re #21313 Bon-cu:
Preco by to nebolo mozne spravit, ked je mozne spravit linku 131?
Re #21315 Kirenka: No neviem, mozno ani nie, ale niektorych z nas poznas, ze? Nemala si niekedy prezyvku Icie? Lebo poznas Rychnavskeho, a chodis 91.
Re #21317 COLOR: Ona robi na Olejkarskej? Ona je ona, a nie jej otec
Re #21328 Vladimir: No napriklad je to rozpoznavaci znak jednotlivych liniek. Ked clovek caka na trolejbus na zastavke, kde chodi jedna trolejbusova linka a nejake autobusy, a vidi ho z dialky, ked este nevidi cislo, moze sa vcas pripravit na nastup. A napriklad v Ziline maju na kazdom CP obrazok, ci je to autobus alebo trolejbus. A je to ciernobiele.
Re #21313 galiyosha: Ale no, nejak hrozne vela ich tam nie je, a to by si mohol povedat aj o hocijakom inom konci mesta. A to je este Ivanska na tom dobre co sa tyka intervalu.
Re #21345 Papyr: No vsak chcu stavat nejaku kolajovu trat z letiska do Viedne.
Ale vo vozových knihách bývajú pekné perly od vodičov. Akurát 99% dielenských nemá IQ na nejakú vtipnú odpoveď.
Ale celkove je u mňa hviezdou číslo jedna zápis v knihe ktorejsi bratislavskej gorily (lokomotívy ES499.0, dnes 350):
Při rychlosti 160 km/h mašina hrozně rezonuje.
-V depe sa neprejavilo.
Presne tak. Cestujúci nepotrebuje odlišovať trolejbus od autobusu, preňho by to mal byť rovnocenný dopravný prostriedok. Separátne číslovanie a označovanie električkových liniek má význam, ak sa jedná o nosný systém.
I.
Neverím že sa jedná o realitu. Bratislavskí dielenskí nemajú taký zmysel pre humor. Jedná sa len o variácie na odpovede leteckých mechanikov, ktoré teraz kolujú po webe.
Mal by som pár reálnych zápisov:
Pod tými drievkami, čo sú na vedení, trhá na jazdu.
Pod sexiom sa zablikne.
Opravte židlu u rydiče.
Jazdýl som z otvorenů kabinků protže byuo teplo.
I.
Ludi z Karlovej Vsi, ktori pi****, ze chcu mat gumokoly by som vyhostil z akehokolvek dopravneho prostriedku MHD. Ked su sprosti, nech cestuju pekne IGK
ano, je to do urcitej miery nefer, ale zas na druhej strane je fer ked ludia z karlovej vsi pi... ze chcu autobusy a ludia z petrzalky sa musia rvat v autobusoch lebo im tam nic kolajove nechodi ?
To by ovsem slo a dokonca sa cudujem, ze to tak nie je. (Ostatne, aj Presov svojho casu mal trolejbus aj po uzemi obce Lubotice v prvom pasme, zatialco autobus v druhom.)
Je to nefer voci ludom, ku ktorym ziadny tolejbus ani elina nepremava. Okrem toho, nie som si isty, ci by DPB so svojou orientaciou na autobusy zvladal vacsie mnozstvo cestujucich vo vozoch elektrickej trakcie.
Transparenty na zast.: Ked to ma Hradec Kralove, preco nie BA? Tie transparenty nemusia byt velke mozu byt v oznacniku a velkost a tvar cislic, ktore urcuju najblizsi odchod nejakej linky, nemusia byt vacsie ako na radiobudiku
Expresna nie, staci normalna, ale aby sa nou dalo nejako niekam dostat. Podla mna by pre ivanske letisko (uz o par mesiacov ci rokov bude podstatne vytazenejsie) bola idealna zeleznicna zastavka a nejaka elektricka verzia 840-tky po Hlavnu stanicu... alebo do Schwechatu a Viedne
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si