ano, je to do urcitej miery nefer, ale zas na druhej strane je fer ked ludia z karlovej vsi pi... ze chcu autobusy a ludia z petrzalky sa musia rvat v autobusoch lebo im tam nic kolajove nechodi ?
To by ovsem slo a dokonca sa cudujem, ze to tak nie je. (Ostatne, aj Presov svojho casu mal trolejbus aj po uzemi obce Lubotice v prvom pasme, zatialco autobus v druhom.)
Je to nefer voci ludom, ku ktorym ziadny tolejbus ani elina nepremava. Okrem toho, nie som si isty, ci by DPB so svojou orientaciou na autobusy zvladal vacsie mnozstvo cestujucich vo vozoch elektrickej trakcie.
Transparenty na zast.: Ked to ma Hradec Kralove, preco nie BA? Tie transparenty nemusia byt velke mozu byt v oznacniku a velkost a tvar cislic, ktore urcuju najblizsi odchod nejakej linky, nemusia byt vacsie ako na radiobudiku
Expresna nie, staci normalna, ale aby sa nou dalo nejako niekam dostat. Podla mna by pre ivanske letisko (uz o par mesiacov ci rokov bude podstatne vytazenejsie) bola idealna zeleznicna zastavka a nejaka elektricka verzia 840-tky po Hlavnu stanicu... alebo do Schwechatu a Viedne
No priznavam, ze tie minibusy som zmeskal. A s tou farebnostou... Ano, je to vec vkusu. Ver tomu, ze mne sa ciernobiela fotografia stale paci viac, nez farebna. Nehovoriac o tom, ze na farebnej sa toho da ovela viac pokazit (zaryti fotografovia sa urcite so mnou zacnu v tomto momente hadat ), a rovnako je to s farebnymi CP. Keby boli spravene pekne a profesionalne (ako tie londynske plagatiky, co som postoval nizsie), tak urcite nie som proti, len sa obavam, ze v Bratislave (ach, tie moje predsudky) by z toho vznikol nejaky ocivypalujuci paskvil...
Re #21313 Bon-Cu: Na letisku a v okoli ma sidlo pomerne vela firiem a v nich pracuje pomerne vela ludi -- osobne si myslim, ze L61 zaplnaju skor ti.
Ja by som tie zapisy nebral tak tragicky. Hoci dielenski (nie len v DPB) maju sklon dopisovat si (basnicke crevo??), no z viacerych sa zda ze nedohovarali len verbalne. Naozaj je horsie zabezpecovanie sposobilosti len perom.
na margo #21323: myslim, ze by si mal vyjst s farbou von a priznat, odkial mas tie zapisy, lebo sa mi vidi, ze niektori zacinaju verit, ze su ozajstne.
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
si