Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #21347:
ano, je to do urcitej miery nefer, ale zas na druhej strane je fer ked ludia z karlovej vsi pi... ze chcu autobusy a ludia z petrzalky sa musia rvat v autobusoch lebo im tam nic kolajove nechodi ?
Reply on: fobust #21348:
To by ovsem slo a dokonca sa cudujem, ze to tak nie je. (Ostatne, aj Presov svojho casu mal trolejbus aj po uzemi obce Lubotice v prvom pasme, zatialco autobus v druhom.)
Reply on: Papyr #21347:

Ale dat celu siet elektriciek do prveho pasma by slo, nie?
Reply on: si #21332:
Je to nefer voci ludom, ku ktorym ziadny tolejbus ani elina nepremava. Okrem toho, nie som si isty, ci by DPB so svojou orientaciou na autobusy zvladal vacsie mnozstvo cestujucich vo vozoch elektrickej trakcie.
Reply on: J #21309:
Transparenty na zast.: Ked to ma Hradec Kralove, preco nie BA? Tie transparenty nemusia byt velke 🙂 mozu byt v oznacniku a velkost a tvar cislic, ktore urcuju najblizsi odchod nejakej linky, nemusia byt vacsie ako na radiobudiku 🙂
Reply on: Martin Fundárek #21265:
Expresna nie, staci normalna, ale aby sa nou dalo nejako niekam dostat. Podla mna by pre ivanske letisko (uz o par mesiacov ci rokov bude podstatne vytazenejsie) bola idealna zeleznicna zastavka 🙂 a nejaka elektricka verzia 840-tky po Hlavnu stanicu... alebo do Schwechatu a Viedne 🙂
Reply on: Martin #21270:
To je dost divna teoria 🙂
Ja som to tiez zobral vazne. Ale zdalo sa mi to dost prehnane.
Reply on: fobust #21339:
Čestne sa priznávam, že som to vzal vážne 😃 Ale čo už v BA nemožno zobrať vážne 😉
Reply on: fobust #21323:
http://www.jlittlewood.com/discuss/humour/usaf.htm a milion inych podobnych sprav

Niecim si sa ale urcite inspiroval z realnej situacie v BA -- hrdzu asi v USAF nemaju. Dufam.

Ohladne tej kacice -- mne bolo od zaciatku jasne, ze je to kacica, aj som to tak myslel, ale niektore vety v tom "prispevku" boli proste skvele... 🙂
Reply on: mickey #21335:

Niektore tie zapisy maju zaklad na skutocnych zapisoch, takze tak...

To niekto zobral vazne? 🙂
Reply on: J #21309:
No priznavam, ze tie minibusy som zmeskal. 😞 A s tou farebnostou... Ano, je to vec vkusu. Ver tomu, ze mne sa ciernobiela fotografia stale paci viac, nez farebna. Nehovoriac o tom, ze na farebnej sa toho da ovela viac pokazit (zaryti fotografovia sa urcite so mnou zacnu v tomto momente hadat 🙂 ), a rovnako je to s farebnymi CP. Keby boli spravene pekne a profesionalne (ako tie londynske plagatiky, co som postoval nizsie), tak urcite nie som proti, len sa obavam, ze v Bratislave (ach, tie moje predsudky) by z toho vznikol nejaky ocivypalujuci paskvil...

Re #21313 Bon-Cu: Na letisku a v okoli ma sidlo pomerne vela firiem a v nich pracuje pomerne vela ludi -- osobne si myslim, ze L61 zaplnaju skor ti. 🙂
Reply on: mickey #21335:

A co? Vsak to bola reakcia na tu K2, co tu niekto dal... 🙂
Ja by som tie zapisy nebral tak tragicky. Hoci dielenski (nie len v DPB) maju sklon dopisovat si (basnicke crevo??), no z viacerych sa zda ze nedohovarali len verbalne. Naozaj je horsie zabezpecovanie sposobilosti len perom.
na margo #21323: myslim, ze by si mal vyjst s farbou von a priznat, odkial mas tie zapisy, lebo sa mi vidi, ze niektori zacinaju verit, ze su ozajstne.
Reply on: fobust #21333:

Teda nie, ze cele Brno ma elektricky v prvom pasme, ale subezne iduce autobusy su skor v druhom pasme.
Reply on: si #21332:

Stacilo by napriklad, aby bola elektrickova siet cela v prvom tarifnom pasme. Ako to je napr. v Brne.
Reply on: Vladimír #21328:
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
Niečo viac o dopravných stavbách aj s cenami je v dnešnom SME http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1142288

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.