Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #213074:
Vďaka.
Reply on: TomJ #213073:
RJ má prenajatého okuliarnika, nie od ZSSK.
Skúsim sa spýtať tu, možno sa nájde niekto, kto bude vedieť odpovedať.
Spoj RJ, čo chodí z Prahy do Zvolena musí mať v Martine menenú lokomotívu. Má u nás RJ vlastné dieslové lokomotívy alebo si požičiava stroje od ZSSK?
Reply on: Error 0x007 #213071:
Presne tak. Navyše sa tam píše, že chcú obnoviť 34, ale zachovať obe 83 aj 84 (s pozmeneným grafikonom). Takémuto navýšeniu kapacity DPB ani mesto určite nevyhovie. Interval na 83/84 nemožno veľmi redukovať, lebo to by si odniesla aj Petržalka. Jedine, že by povedzme každý druhý spoj 84 končil na Prokopa Veľkého, ale to mi tiež nepríde ako dobrý nápad. A ak by sa náhodou obnovila 34 v zlúčenej podobe so 74 (teda obojsmerne po Šancovej) a náhodou by sa 84 z Dúbravy dala úplne preč, som zvedavý, ako by Dúbravčania hromžili, že sa im zhoršilo spojenie na Hodžko o polovicu.
Reply on: Alfonzz #213067:
Petrovia v komentaroch vyzeraju byt ako nejaki odbornici odtialto. ?
Ale samozrejme su "obycajni" ludia vsetci za reinkarnaciu L34 a system odvšadiaľvšade, pritom ta L34 oblsluzila max. 5 inych zastavok ako L83/84 (sice dolezite Racko). By som chcel vediet, kolko z tych co su za navrat 34ky ju naouzaj vyuzivali (mimo subehu s L83)...
Reply on: TeBeCe #213069:
to su tie zo zastavky?
keby ich bolo 6, tak 1/6 vlastne zostane nevytata?
Reply on: JamaVOku #213066:
No vidis. A staci napisat na imhd a ajhla, uz su tu vrchari. ?
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=474356246093629&id=343467569182498

neviete niekto, o tom sa aj naozaj uvazuje alebo je to len zbozny sen MC Dubravka?
Reply on: Ámos #213065:
Ja som tam dnes vyskakoval prvykrat po velmi dlhej dobe a to robim 3+8 pomerne casto.
Reply on: JamaVOku #213064:
Vrchari tam chodia jak na hodiny klaviru a trva to uz asi rok. Viem o com hovorim, z bytu vidim priamo na danu vyhybku.
V drvivej vacsine ak elektricka potrebuje zmenit smer, tak vodic taha palicu von. Ak staci iba bloknut smer je to ok.
Reply on: Ámos #213063:
Netrva to uz hadam rok, dnes rano este isla elektricky prestavit.
Neviete niekto ci planuju konecne opravit vyhybku na Nam. SNP smer Obchodna? Len malo ktoremu vodicovi sa podari vyhybku prehodit. Dost to spomaluje, blokuje sa prechod a to nehovorim o chudakoch vodicoch...

Trva to uz hadam rok.
Reply on: 810zssk #213051:
Hlavne pekna sprostost aj s pohladu plynulosti IAD + MHD. Dve linky oboma smermi s 8 min. intervalom je jednoznacne viac zelenej pre pohyb po nabrezi.
O situaciach, ked pridu elektricky na krizovatku naraz ani nevravim.
Zaroven plynuly prejazd je rychlejsi ako s rozbehom.
Reply on: Danny #213058:
Naprogramovat sa da vsetko. Dokonca vacsina krizovatiek v BA ma dynamicke riadenie. Z dovodov mne neznamych sa na CSS (ktore nie su vsuvislom rade) nevyuzivaju. Ak by ano, reagovali by plne na dopyt. Len by sa neplatilo kamaratom za signalne plany.
Uz dorazili nove oznacovace?
7919 ma totizto pri prednych dverach odmontovany stikac, povodna diera na kabel v tyci je prekryta a kusok nizsie pod nou je zatial len ta tmavoseda bedna pripominajuca drziak resp.zadnu cast novych oznacovacov, pred tym je polystyren, karton s dakym nacrtkom a cele to je previazane stahovacou paskou...
Reply on: Danny #213058:
Väčšina veľkých podobných križovatiek tak funguje... Iný signál cez deň, iný v noci...
Reply on: Mike #213054:
Mám otázku, keď už tu vidím tému preferencia na križovatke.
Či sa náhodou niekto nevyzná do programovania križovatiek.
Ide mi o križovatku za mostom cez Malý Dunaj - Popradská a Ul. svornosti (pri ČS OMV)
Ako iste dobre viete, je to nosná križovatka smer Vrakuňa a Podunajské Biskupice.
A doprava v tomto uzle je nárazová-ráno smer mesto, poobede von z mesta.
A otázka: či sa dá naprogramovať svetelná signalizácia trebárs takto: ráno dominantný smer mesto-t.j 2 alebo 3x dlhší interval smerom do mesta na úkor smeru von z mesta a poobede naopak. Inak povedané, či môže byť takto "dynamicky" nastavená signalizácia na rôzne časti dňa. Ak to predmetná signalizácia nedokáže, podľa mňa by výmenu zariadenia mala uhradiť samospráva. Lebo si už neviem predstaviť, čo je viac dôležitejšie pre obyvateľov príslušnej mestskej časti...
Reply on: Solider #213056:
System preferencie na zaklade signalov z PP mi je znamy, ale prekvapuje ma ze to vyzaduje aby bol vodic prihlaseny do sluzby, to povazujem za pomerne nestastne riesenie, specialne v bratislavskych podmienkach. Ovela vhodnejsie by bolo aby PP udaje radicu posielal vzdy ked prejde cez niektory z urcenych bodov, s tym ze ak by nebol prihlaseny v sluzbe, tak neposiela tie doplnkove informacie ako napr. meskanie/naskok..
Reply on: 810zssk #213049:
Preferencia sa neriadi senzormi, ale komunikáciou s palubákom, kde musí byť nahratá služba a samotný softvér s preferenciou, ktorý by už mali mať všetky nové vozy. Navyše, ako bolo spomínané, nemusí byť v chode, keďže aj na Štefanovičovej/Námestí slobody/Imricha Karvaša je stále vypnutá.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.