1:30 - Je to len moja teoria, ale kedze ten signal volno pre cyklistov je dost kratky, je mozne ze signal volno pre chodcov sa do tej fazy "nezmestil". Kedze chodec je pomalsi ako cyklista, potrebuje dlhsi medzicas.
Mna skor sklamalo to ze z toho co som videl pocas skusok tak ta preferencia tam nefunguje. V tomto videu sa to este da chapat, elektricka ide v protismere, senzory s tym mozno nerataju. Ale na krizovatke sa stalo aj pri skoro kazdej dalsej jazde, vratane tych v spravnom smere .
Chcem sa spytat, preco sa nestazujete priamo v DPB a akym zazrakon sa Vam podarilo prejst registracnym procesom na stranke, ktoru DPB nevlastni a ktoru si neplatite...?
Odhliadnuc od Fresovho trucpodniku, ake podmienky by museli byt splnene na to aby bolo mozne dat petrzalsku radialu do predcasneho uzivania (ak taka moznost vobec existuje)?
Pri cuvani sa voz rozbieha 3. stupnom jazdy z 5 alebo 7 stupnov (pokial si dobre pamatam, urcite ma niekto opravi pokial sa mylim). Takze ono to vlastne az tak tahat nevie.
Pekné video z cúvania s T3... na to, že je to už dokončené, tam je ešte čulý ruch - na estakáde nejakí robotníci s dodávkou, na Šafku vrchári... aj pri cúvaní sa vodič električky riadi svetelnými signálmi... cez dilatáciu na Starom moste išiel dosť pomaly, to je tam tak obmedzená rýchlosť, alebo to bolo kvôli cúvaniu?
Inak plánuje sa ďalší test 1435 mm keď električku ponechali na nájazde na Starý most naloženú na návese a neodviezli ju hneď do vozovne alebo ju chcú presúvať až v nočných hodinách kvôli tomu aby neobmedzovali dopravu? ?
810zssk
Mna skor sklamalo to ze z toho co som videl pocas skusok tak ta preferencia tam nefunguje. V tomto videu sa to este da chapat, elektricka ide v protismere, senzory s tym mozno nerataju. Ale na krizovatke sa stalo aj pri skoro kazdej dalsej jazde, vratane tych v spravnom smere .