Povodne to bolo tak, ze zelena pre cyklistov naskocila vtedy, ked na oboch chodcovskych bola zelena. Ale zjavne to zmenili v neprospech chodcov teraz...
Predmetom skusok nebola, ale predpokladam ze ak by tam mala byt, tak uz by bola funkcna. Preprogramovanie radica je vraj pomerne draha vec, pochybujem ze by to robili na dva krat.
Inak uprednostnenie IAD pred elektrickou v centre (nabrezie) je fakt krok vedla.
Na Šafku je pevný signál v rámci zelenej vlny na nábreží.
V Petržalke z môjho pozorovania zatial tiež pevný signál. Preferencia asi nebola predmetom terajších skúšok.
1:30 - Je to len moja teoria, ale kedze ten signal volno pre cyklistov je dost kratky, je mozne ze signal volno pre chodcov sa do tej fazy "nezmestil". Kedze chodec je pomalsi ako cyklista, potrebuje dlhsi medzicas.
Mna skor sklamalo to ze z toho co som videl pocas skusok tak ta preferencia tam nefunguje. V tomto videu sa to este da chapat, elektricka ide v protismere, senzory s tym mozno nerataju. Ale na krizovatke sa stalo aj pri skoro kazdej dalsej jazde, vratane tych v spravnom smere .
Chcem sa spytat, preco sa nestazujete priamo v DPB a akym zazrakon sa Vam podarilo prejst registracnym procesom na stranke, ktoru DPB nevlastni a ktoru si neplatite...?
Odhliadnuc od Fresovho trucpodniku, ake podmienky by museli byt splnene na to aby bolo mozne dat petrzalsku radialu do predcasneho uzivania (ak taka moznost vobec existuje)?
Pri cuvani sa voz rozbieha 3. stupnom jazdy z 5 alebo 7 stupnov (pokial si dobre pamatam, urcite ma niekto opravi pokial sa mylim). Takze ono to vlastne az tak tahat nevie.
Pekné video z cúvania s T3... na to, že je to už dokončené, tam je ešte čulý ruch - na estakáde nejakí robotníci s dodávkou, na Šafku vrchári... aj pri cúvaní sa vodič električky riadi svetelnými signálmi... cez dilatáciu na Starom moste išiel dosť pomaly, to je tam tak obmedzená rýchlosť, alebo to bolo kvôli cúvaniu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Mike