Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #213051:
Hlavne pekna sprostost aj s pohladu plynulosti IAD + MHD. Dve linky oboma smermi s 8 min. intervalom je jednoznacne viac zelenej pre pohyb po nabrezi.
O situaciach, ked pridu elektricky na krizovatku naraz ani nevravim.
Zaroven plynuly prejazd je rychlejsi ako s rozbehom.
Reakcia na: Danny #213058:
Naprogramovat sa da vsetko. Dokonca vacsina krizovatiek v BA ma dynamicke riadenie. Z dovodov mne neznamych sa na CSS (ktore nie su vsuvislom rade) nevyuzivaju. Ak by ano, reagovali by plne na dopyt. Len by sa neplatilo kamaratom za signalne plany.
Uz dorazili nove oznacovace?
7919 ma totizto pri prednych dverach odmontovany stikac, povodna diera na kabel v tyci je prekryta a kusok nizsie pod nou je zatial len ta tmavoseda bedna pripominajuca drziak resp.zadnu cast novych oznacovacov, pred tym je polystyren, karton s dakym nacrtkom a cele to je previazane stahovacou paskou...
Reakcia na: Danny #213058:
Väčšina veľkých podobných križovatiek tak funguje... Iný signál cez deň, iný v noci...
Reakcia na: Mike #213054:
Mám otázku, keď už tu vidím tému preferencia na križovatke.
Či sa náhodou niekto nevyzná do programovania križovatiek.
Ide mi o križovatku za mostom cez Malý Dunaj - Popradská a Ul. svornosti (pri ČS OMV)
Ako iste dobre viete, je to nosná križovatka smer Vrakuňa a Podunajské Biskupice.
A doprava v tomto uzle je nárazová-ráno smer mesto, poobede von z mesta.
A otázka: či sa dá naprogramovať svetelná signalizácia trebárs takto: ráno dominantný smer mesto-t.j 2 alebo 3x dlhší interval smerom do mesta na úkor smeru von z mesta a poobede naopak. Inak povedané, či môže byť takto "dynamicky" nastavená signalizácia na rôzne časti dňa. Ak to predmetná signalizácia nedokáže, podľa mňa by výmenu zariadenia mala uhradiť samospráva. Lebo si už neviem predstaviť, čo je viac dôležitejšie pre obyvateľov príslušnej mestskej časti...
Reakcia na: Solider #213056:
System preferencie na zaklade signalov z PP mi je znamy, ale prekvapuje ma ze to vyzaduje aby bol vodic prihlaseny do sluzby, to povazujem za pomerne nestastne riesenie, specialne v bratislavskych podmienkach. Ovela vhodnejsie by bolo aby PP udaje radicu posielal vzdy ked prejde cez niektory z urcenych bodov, s tym ze ak by nebol prihlaseny v sluzbe, tak neposiela tie doplnkove informacie ako napr. meskanie/naskok..
Reakcia na: 810zssk #213049:
Preferencia sa neriadi senzormi, ale komunikáciou s palubákom, kde musí byť nahratá služba a samotný softvér s preferenciou, ktorý by už mali mať všetky nové vozy. Navyše, ako bolo spomínané, nemusí byť v chode, keďže aj na Štefanovičovej/Námestí slobody/Imricha Karvaša je stále vypnutá.
Reakcia na: Mike #213054:
Dakujem za vysvetlenie 🙂
Reakcia na: 810zssk #213051:
Preprogramovanie radiča je drahá vec, ale ak je ten nový spôsob riadenia - s preferenciou el. - v projekte, tak je to veľmi jednoduché. Kľudne môže byť, že tam tá dynamika (s preferenciou) nie je ešte zapnutá. A spustí sa +- so spustením riadnej premávky el. na most. Druhá možnosť je, že medzičasom tam niekto presadil, že namiesto preferencie to pôjde v pevnom cykle v rámci koordinácie, a teda tento stav bude trvalý..
Reakcia na: Ike #213048:
Povodne to bolo tak, ze zelena pre cyklistov naskocila vtedy, ked na oboch chodcovskych bola zelena. Ale zjavne to zmenili v neprospech chodcov teraz...
Reakcia na: 810zssk #213051:
Na Vinohradoch ide už dlhšiu dobu preferencia. Aj ,keď bola od prestavby celej križovatky vypnutá pre "vraj" zdržovanie IAD.

Momentálne ak bol dosiahnutý min.nastavený čas zelenej pre IAD tak hneď púšťa električku bez ohľadu či na predchádzajúcich dvoch je zelená pre IAD.

Šafko by mohlo fungovať podobne.
Reakcia na: david1 #213050:
Predmetom skusok nebola, ale predpokladam ze ak by tam mala byt, tak uz by bola funkcna. Preprogramovanie radica je vraj pomerne draha vec, pochybujem ze by to robili na dva krat.

Inak uprednostnenie IAD pred elektrickou v centre (nabrezie) je fakt krok vedla.
Reakcia na: 810zssk #213049:
Na Šafku je pevný signál v rámci zelenej vlny na nábreží.
V Petržalke z môjho pozorovania zatial tiež pevný signál. Preferencia asi nebola predmetom terajších skúšok.
Reakcia na: Ike #213048:
1:30 - Je to len moja teoria, ale kedze ten signal volno pre cyklistov je dost kratky, je mozne ze signal volno pre chodcov sa do tej fazy "nezmestil". Kedze chodec je pomalsi ako cyklista, potrebuje dlhsi medzicas.

Mna skor sklamalo to ze z toho co som videl pocas skusok tak ta preferencia tam nefunguje. V tomto videu sa to este da chapat, elektricka ide v protismere, senzory s tym mozno nerataju. Ale na krizovatke sa stalo aj pri skoro kazdej dalsej jazde, vratane tych v spravnom smere .
Reakcia na: Rubber38 #213032:
1:12: biely automobil mal zrejme chúťky odbočiť skôr
1:30: preco cyklisti v pozdlznom smere maju zelenu a chodci cervenu?
Reakcia na: Rubber38 #213032:
Carbanica na okne ?
Reakcia na: 810zssk #213045:
Čím viac výkričníkov, tým viac DPB ?
Reakcia na: dada688 #213042:
ANO!!!!!!!!!
Reakcia na: dada688 #213042:
Chcem sa spytat, preco sa nestazujete priamo v DPB a akym zazrakon sa Vam podarilo prejst registracnym procesom na stranke, ktoru DPB nevlastni a ktoru si neplatite...?
Reakcia na: dada688 #213042:
No neviem čo to bolo... Asi málo výkričníkov v tvojom príspevku, alebo zaúradovala astronomická noc. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.