Reply on: Jajcaj #213077:
Ok ale z tej 34 aj tak všetci vystúpili na Nám. F. Liszta. ďalej išlo iba pár ľudí a od Račka ten úsek po Hodžovo bol jalový. Okrem toho v 84 išlo od Hodžovho na Hrobonku iba pár ľudí a od SAV na Hrobonku zvyčajne tak do 5. Jediné neodškriepiteľné plus bolo že z Dúbravky mali pre cestu ďalej smer Ružinov, Vrakuňa atď.. na hrane prestup z 34 na F. Liszta na 61 74 201 210. Ale aký je ten prestup v opačnom smere? Tým že zast. nám. F liszta v smere na stanicu nie je, tak nie je ani prestup zo 61 74 201 na 21 a nieto ešte na 83.. ale hovorím, to nebol ani na 34. Jedine na Račku cez prechod.
Druhá vec. Ani nemuseli byť veľké zápchy a na Račku keď som 2 min. po tom, ako tade prešla 5ka, nastúpoil do 34ky, tak v Dúbravke sme boli naraz. Aj keď podľa cp bol ten rozdiel tušim 4-5 min., ale reálne v špičke bol menej. A ešte keď sa zmodernizuje Karloveská, verím že sa tam na jazdnej dobe 5ky ušetria také 2 min.
Zrušenie 34 bolo čiastočne motivované potrebou ušetriť vozy a vozokm. Ale je objektívny fakt, že 84 sa vďaka tomu v celej trase naplnila, už nepredbieha 83ku po trase tak často, ako tomu bolo kedysi- 83 sa chvalabohu odľahčila. Lebo predtým aj tie capacity chodili narvaté. A už sa občas aj stane, že prázdnejšia 83 predbehne po trase 84.
Ale ja osobne by som Dúbravčanom vyhovel. 84 by som skrátil po Patrónku a na Voj. Nemocnicu. Keď bude elina po Jungmannovu, verím že aj v Petržke sa 83 trochu odľahčí, takže v rannej špičke by som ju, aj 84, zriedil na 10 min int. A ako chcú, 74 by som predĺžil do Dúbravky. S dnešnými intervalmi a obojsmerným zachádzaním cez hl. stanicu. A keď si myslia, že im to pomôže, kľudne nech je v tom ich úseku expres. (Aj keď samotní Dúbravčania by ako prví začali písať nech stojí po ceste, na ďalších zastávkach, lebo ...). V rannej špičke v smere do mesta si aj tak postojí v kolóne na Pražskej ako všetky ostatné linky, od 5 do 30 min, podľa dňa.. A pri tých zápchach, ktoré sú na slovnaftskej a Bajkalskej, keďže vieme ako dnes meškáva 74, tak aj s tou presnosťou by to bolo také veľmi náhodné..
Ámos
O situaciach, ked pridu elektricky na krizovatku naraz ani nevravim.
Zaroven plynuly prejazd je rychlejsi ako s rozbehom.