Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Gryzly65 #213028:
Hej, preložiť ju na Štúrovej bude asi logickejšie.
Reply on: TomJ #213027:
Preložia ju na druhú koľaj; ale na štúrovej. Či myslíš, že prehnať zbytočne podvalník na Jungmannku - kde sa navyše nemá ani ako dostať bez zapadnutia, nieto tam ešte nejako manévrovať keenší problém, ako prehnať elinu "zbytočne" 2x?
Reply on: Miro #213021:
A z Petržalky pôjde späť po tej istej koľaji (keďže spojka medzi koľajmi má ibe rozchod 1000 mm) alebo ju preložia na druhú koľaj?
Reply on: TeBeCe #213022:
DPB ma plno reci o preferencii MHD, ale sami nie su schopni prejst z Olejkarskej na Safko bez auta? 🙂
Reply on: Miro #213021:
Nie, v Petržalke to s ním v plnej rýchlosti vyklopia do Chorvátskeho ramena, čím bude skúška (ako aj skúška trpezlivosti všetkých naokolo) ukončená.
Reply on: TeBeCe #213022:
To musel petob77, či ako sa volá, ejakulovať od radosti.
Poliaci dnes skusali informacne tabule na Safku a takto to dopadlo ?
Reply on: TeBeCe #213020:
Mne je to všetko jasné. Len aby nechcel prejsť výhybky na Šafku max. povolenou rýchlosťou, na ktorú boli projektované ?

Ozaj, budú sa takto premosťovať aj výhybky v Petržke, aby mohol prejsť až na koniec?
Reply on: Miro #213013:
ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)

Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
Reply on: Rubber38 #213017:
Tak ani ten 1000mm sa v ramci TBS netestoval na plnu zataz (nenalozene vozidlo)...
Reply on: 810zssk #213016:
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Reply on: Miro #213013:
Co je to "vozidlo tram-train"? Skuska sa tyka trate, nie vozidla (resp. bude sa robit aj skuska vozidla, kedze to bude previazane na 1435, ale to s tymto nesuvisi), cize je jedno cim tu trat prejdes. Projekt predpokladam neuvadza ze by ta trat na 1435 nemohla byt pouzivana napr. T3kami.
Reply on: Ike #213011:
Nejde o kalifornan. Ide o premostenie vyhybiek/krizovani konstrukciou vyrobenou z kalifornana 🙂
Reply on: Miro #213013:
No podľa mňa im to tiež neprejde, dokonca tá koľaj ak som dobre videl nie je ani priskrutkovaná do asfaltu/betónu aby sa nenarušil povrch. ?
A tu sú fotky: https://www.facebook.com/starymostbratislava/posts/1015687235171176 🙂
Reply on: luky133 #213012:
Tak to je naozaj odrb. Ako som napísal, keď chcú byť úradníci takí puntičkári, mali by vyžadovať prejazd vozidla tram-train a to T3 nie je.
Reply on: Ike #213011:
Nejedná sa v pravom zmysle o výhybku kaliforňan preto som to dal do úvodzoviek. Ide o vyvýšené koľajnice v mieste zavarených výhybiek takže ak by kontrola vyžadovala prejazd vozidla 1435mm a v zápätí na to vozidla s rozchodom 1000mm nie je to možné lebo tomu vadí táto koľaj. ?
My máme 1435mm kalifornany?
Reply on: Miro #213008:
Malo by to by s pouzitim navesu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.