Ak by aj Jaguár nevozil všetko kamiónmi, kvôli jeho pár vlakom sa určite elektrizácia nevyplatí - ibaže by mal zatrolejovanú aj vlečku a odpadol by preprah.
Nie vždy je kratší interval lepší. Ak budeš mať na jednej trati 20 a nad druhej 15 alebo 30, hneď ti bude vychádzať taktový uzol len u každého tretieho vlaku.
To je nieco ine, ako podnikom povoleny naskok. Tusim az dve minuty, nie? Proste nonsens. Hlavne ze listok si musim v nefunkcnych oznacovacoch cvaknut do 12s.
Ved ale to nechcem. Ja som z tabora, ze filialka je momotina. Za 500mio moze byt hlavna šťanice pozlatena s turbovytahmi z hodzovho namestia, racka a kramarov.
Os 4640 : REX 878 je najväčšia hlúposť, čo mohli vymyslieť. Netuším, aký je tam dôvod zrýchliť ten vlak od Galanty.
Ja zas musím čakať v Senci 20 minút, lebo taký je autobusový "prípoj".
Každopádne na úkor Levičana zrušili jeden Os bez náhrady, lebo by bol odstavený niekde (v Bernolákove). Tým zas znemožnili dochádzku do bratislavských škôl zo zastávok. To je už celkom vrchol hlúposti, keď dochádza k rušeniu Os vlaku kvôli tomu, popritom o hodinu či dve neskôr sa to dá.
V rannej špičke mnou využívané dva OS vlaky na 130 idú vždy do boku kvôli prechodeniu EC prípadne R.
Z toho jeden od nového GVD OS 4640 rozsekli v Galante , kde cez víkend je až 30 min. prestoj čo je 50% celej mojej jazdnej doby.
?
Ámos