Radsej by som najprv investoval do šťanice a potom by sme videli, ci Filialku vobec treba. Hlavne treba efektivnejsie vyuzit nastupistia na stanici, a dolezita je priepustnost zhlavii. Napr. na vychodnej strane by nemal byt problem startovat dva a mozno aj tri vlaky naraz (120, 130, 131). Na zapadnej strane treba hlavne tretiu a mozno aj stvrtu kolaj. Efektivite vyuzitia nastupist by mohli pomoct aj slepe kolaje z obidvoch stran, zo zapadnej napr. pre Rexov z Viedne, z vychodu pre RegioJety prip. nesprejazdovane Os zo 120, 130...
Error 0x007
V rannej spicke je hlavne dolezita kapacita. Ludia co cestuju v rannej spicke byvaju väcsinou dochadzajuci pracujuci a kedze timto ludom väcsinou kazdy den zacina robota v ten isty cas, pouzivaju vzdy ten isty vlak a tym padom si zapamätaju odchod(y). Preto v rannej spicke netreba na silu udrziavat presny takt. Samozrejme ked sa da, tak by sa mal dodrziavat, ale prioritne by vlaky mali jazdit v casovych polohach, kedy odvezu najviac ludi a ak je to nutne, mozu sa naplanovat mensie uchykly od standardnych casov odchodu...