Prakticky jediným možným riešením je vyfuckovať FTE a nechať ich linku Berlín - Budapešť presmerovať buď cez Viedeň alebo cez Rajku (čím by sa vyriešila aj šotoobslužnosť Rajky) a rameno BA - Párkány - Budapest riešiť nejkými REx-mi, ktoeré by sa už dohadovali dvojstranne. Lenže to ješitnosť "národného dopravcu" nedovolí, odpadli by lukratívne služobné cesty na FTE...
Dobre vieš, že zhustiť zastavovanie EC je nereálne, pretože ti to neprejde na FTE. O polohe vlakov rozhoduje Nemec a Maďar si môže dovoliť zahustiť zastavovanie, pretože je jednak koncový, jednak má v FTE neporovnateľne väčšie slovo.
ÖBB hlavne nemajú toľko 1216.2, aby s nimi jazdili niekam do Trnavy či Galanty. Inak vyrovnávka sa vždy dá riešiť - napríklad vyslaním všetkých WRx do Rakúska ? - za špajzák je najviac KEV-ov.
Ak by aj Jaguár nevozil všetko kamiónmi, kvôli jeho pár vlakom sa určite elektrizácia nevyplatí - ibaže by mal zatrolejovanú aj vlečku a odpadol by preprah.
Nie vždy je kratší interval lepší. Ak budeš mať na jednej trati 20 a nad druhej 15 alebo 30, hneď ti bude vychádzať taktový uzol len u každého tretieho vlaku.
To je nieco ine, ako podnikom povoleny naskok. Tusim az dve minuty, nie? Proste nonsens. Hlavne ze listok si musim v nefunkcnych oznacovacoch cvaknut do 12s.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
richardhudec