Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #212637:
Nie vždy je kratší interval lepší. Ak budeš mať na jednej trati 20 a nad druhej 15 alebo 30, hneď ti bude vychádzať taktový uzol len u každého tretieho vlaku.
Reply on: Gryzly65 #212713:
4:40, 5:45, 6:02, 6:45, 7:36, 8:42, 9:37, 10:37 atď... Také niečo nejazdí, že 6:36.
Reply on: Ámos #212710:
Oukej, mas pravdu. Na zaciatku som tvoje vyjadrenie nepochopil uplne spravne...
Reply on: Gryzly65 #212713:
Ked sa to da pocitat ako "mensia uchylka" a vseobecne vlaky jazdia v "najvhodnejsich casovych polohach" ?
Reply on: david1 #212712:
Raz mi to nešlo a po pár minútach už išlo.
Reply on: Error 0x007 #212696:
Máš na mysli niečo také, aby mi z IpD smer BA išli vlaky 6:36,6:45 a potom až 7:36? Tak to už je realitou ?
Reply on: richardhudec #212711:
Z mobilu mi to nejde uložiť. Tebe to išlo?
ŠUP ŠUP všetci rýchlo hlasujte za BUS pruhy 😉
http://www.bratislava.sk/vismo/formulare2.asp?id_f=1291
Reply on: Error 0x007 #212709:
To je nieco ine, ako podnikom povoleny naskok. Tusim az dve minuty, nie? Proste nonsens. Hlavne ze listok si musim v nefunkcnych oznacovacoch cvaknut do 12s.
Reply on: Ámos #212707:
Tolerovane to mozno nie je ? ale stat sa mi to stalo velmi vela krat...
Reply on: haló #212672:
? ? ?
Reply on: Error 0x007 #212658:
Nemam pocit, ze by to bolo tolerovane. Ale mozem sa mylit.
Reply on: Valec #212651:
Ved ale to nechcem. Ja som z tabora, ze filialka je momotina. Za 500mio moze byt hlavna šťanice pozlatena s turbovytahmi z hodzovho namestia, racka a kramarov.
Reply on: david1 #212704:
Os 4640 : REX 878 je najväčšia hlúposť, čo mohli vymyslieť. Netuším, aký je tam dôvod zrýchliť ten vlak od Galanty.
Ja zas musím čakať v Senci 20 minút, lebo taký je autobusový "prípoj".
Každopádne na úkor Levičana zrušili jeden Os bez náhrady, lebo by bol odstavený niekde (v Bernolákove). Tým zas znemožnili dochádzku do bratislavských škôl zo zastávok. To je už celkom vrchol hlúposti, keď dochádza k rušeniu Os vlaku kvôli tomu, popritom o hodinu či dve neskôr sa to dá.
Reply on: Joyki #212698:
V rannej špičke mnou využívané dva OS vlaky na 130 idú vždy do boku kvôli prechodeniu EC prípadne R.
Z toho jeden od nového GVD OS 4640 rozsekli v Galante , kde cez víkend je až 30 min. prestoj čo je 50% celej mojej jazdnej doby.
?
Reply on: 810zssk #212702:
*Os, R a Ex, pardon 🙂
Reply on: Ike #212701:
? ? ?
Historicke dovody 🙂 Ale tak dopravne su len tri kategorie osobnych vlakov: Os, R a REX.
Reply on: 810zssk #212700:
Trocha OT, ale prečo je Ex viac ako R, kým REX menej ako RR? ?
Reply on: Joyki #212698:
Ten problem co popisujes v prvom odseku je uplne najvypuklejsi pri dialkovej doprave na tratiach 120+180 kde maju ZSR priam fobiu z toho ze by Ex mal obiehat rychlik a vdaka tomu su tie vlaky vedene niekedy v nevyhovujucich polohach.

K druhemu odseku: Ja nepredpokladam ze pripadne presmerovanie vlakov Bp-Praha by znamenalo ze by nejazdilo nic medzi Bp a Budapestou, hoci mozno by doslo k uprave ponuky. Ten variant vedenia Bp-Vieden-Praha by mal mnoho vyhod aj nevyhod, takze tazko povedat ci by sa to podarilo presadit.
Reply on: Error 0x007 #212693:
My sme nebavili o probléme otočiť jednu linku v 15 min. takte.
Push pull vieme aj my relatívne rýchlo otočiť. Napr. zo 130 sa momentálne točia na hlavnej v 15 min.vate. Problém však robia push pully ťahané náhradnou laminátkou, kde sa obieha súprava.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.