Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #212678:
áno ja viem, ale zase úrpimne, ak chcú všetci aj to aj to, tka je to jediné riešenie, a úprimne, máš v meste zastávky aj, je to le môj návrh, ale tak ak yb sa pokračovalo v petržalke s duálnym rozchodom, možnosť napojenia je aj v tomto bode, predražené áno, ale ka by to malo využívanosť?...
metro by nebolo prdražené pre BA?.. bolo by, pomohlo by toto viacerým 🙂 ale každý má názor nejaký 🙂
Reply on: Valec #212676:
Odvolaval som sa na material z MinDopu - strategia dopravnej obsluznosti...
Reply on: Ma178rek #212661:
Predrazeny zbytocny tunel podla mna. Stacilo by max. predlzit z Filialky dakde k TWIN CITY. Tramtrain by vyliezol dakde pri Soltesovej a pod TWIN CITY by mal v podzemi konecnu - no len je uz neskoro na taketo velkoplany.
Reply on: 810zssk #212673:
To bola irónia..... No nič nevadí. Ale tie Kúty som myslel vážne. Alebo ďalšia možnosť je premenovať na SK území kategóriu EuroCity na EuroVillage.
Reply on: dyspozytor #212655:
Ja netvrdím, že sa nikdy nič nenavýši, alebo že to nie je potrebné... ale kým to nemáš na papieri (buď ako objednávku, alebo aspoň ako zámer k nejakému termínu), tak by som sa zdržal vyjadrenia typu "pocet vlakov sa ma zvysovat" a doložiť to nejakým vývojom. Ak sa má zvyšovať, tak na základe toho a toho dokumentu, bez takéhoto podkladu je to len tvoj odhad. ?
Reply on: 810zssk #212673:
Dychaj, hlboky nadych a vydych ?
Reply on: david1 #212671:
Ano, tak preto ze v Madarsku su tie vlaky do....... tak ich musime do...... aj na Slovensku. Ja by som naopak z EC uberal stanice, minimalne Sturovo (ano, viem ze sa tam striedaju posadky, ale to tak nemusi byt naveky). Rychlu regionalnu dopravu treba riesit na to urcenymi vlakmi ktore budu jazdit v case ked ich treba a nie nahodne ako prave vyslo ECcko do Prahy. A ja by som najradsej videl aby tie vlaky prechodili aj Kuty, s tym ze spojenie zo Zahoria do Prahy by sa riesilo predlzenim jednej z tych osobakovych vetiev az do Breclavi, co by riesilo aj Brodske. Ale predpokladam ze tam nebude vola CD.
Reply on: haló #212672:
"DNV, ako významný medzinárodný uzol"
?
Reply on: david1 #212671:
Súhlasím. Pridal by som ešte DNV, ako významný medzinárodný uzol a zrušil Kúty pre stav v akom sa stanica nachádza. Táto stanica je hanbou tohto národa.
Reply on: dyspozytor #212657:
Súhlas okrem ranného EC po siedmej je vyťaženosť EC z Budapesti max.polovičná.
Ja by som ich nechal zastavovať aspoň v Galante a Malackách.
MÁV si z toho tiež robí reg.dopravu na svojom 60 km úseku.
Reply on: Ike #212666:
Pri zast. Nám.Biely kríž je lievik do jedného pruhu a zápchy tam máš každé poobedie siahajúce minimálne po Ml.Gardu.

Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.

Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.

Reply on: Ike #212666:
Vyššia priepustnosť.
Reply on: Ma178rek #212661:
a ešte že by sa jednalo o 2koľajný tunel, resp jednokoľajný, ale v mieste zastávok o 2 koľajný, ale skôr celkovo 2 koľajný s tým, že filiálka a hlavná stanica by mla viacej nástupíšť, teda by to boli normálne stanice 🙂 .. a úprimne dalo by sa veľa vlakov takto riešiť a všetci by boli spokojný 🙂 ...
Reply on: Ike #212666:
lebo KDI .... ehm poobede sú tm dosť dlhé kolóny, ale tak podporovať treba MHD... ja tiež nechápem , prečo smerom do mesta sú napríklad 3?...
Jestvuje nejaký seriózny dôvod, prečo musia existovať v smere z Radlinského na Račiansku ulicu dva priebežné jazdné pruhy (okrem KDI)? Zriadenie jedného pruhu by vyriešilo viacero vecí počnúc
- eliminácie blokovania električiek vozidlami IAD,
- možnosti rozšírenia zastávky Račianske Mýto tak, aby bola aspoň trochu dôstojná.

Račianska ulica sa v smere Račianske Mýto - Pionierska viac krát zužuje z dvoch jazdných pruhov do jedného a problémy nie sú. Nerozumiem teda, prečo musia byť na jej začiatku práve dva.
Reply on: haló #212664:
Vsak tu nemusis rozpravat v kodoch 😃 Normalne si myslel kupu PCL bydlisko-Kuty Gr u ZSSK a PCL Kuty Gr-ciel u CD? Tam je jasne ze to je bez priplatku ked PCL ZSSK su bez priplatku a u CD su bez priplatku vsetky listky 🙂
Reply on: 810zssk #212663:
Neviem, možno som to zle sformuloval. Ja som mal na mysli, pravidelné dochádzanie do ČR so SR a späť s použitím PCL bez využitia medzinárodnej prepravy. A to nemám na mysli ponuku slovenského dopravcu ktorú má v cenníku(a aj to len medzi stanicami Brno-Bratislava a Břeclav-Bratislava) Spôsob, ktorý som mal na mysli ja, hojne využívaný obyvatelmi Záhoria a Slovácka na dochádzanie do zamestnania a je podstatne lacnejší ako každodenné kupovanie si lístka alebo ponuky dopravcu, ktorú som spomenul.
Reply on: haló #212662:
Tak do CR samozrejme ze bez priplatku, ked v medzinarodnej preprave ani CR vnutrostatnej preprave ziaden EC priplatok neexistuje.

Mna by zaujimalo preco toto anticke riesenie u ZSSK pretrvava.
Reply on: Joyki #212659:
Pre pravidelné cestovanie žiadny príplatok na EC nie je. Keď si kúpiš týždenný, mesačný, štvrťročný po prípadne ročný, môžeš na úseku trate pre ktorý ti lístok platí, využívať aj EC vlaky. Dokonca existuje aj spôsob, ako využívať EC vlaky na pravidelné dochádzanie do ČR bez akéhokoľvek príplatku.
ak by bola filiálka pod zemou, a hlavná tanica by sa spravila dvojpodlažne ako som to čítal v jednom návrhu tu, možno by vzniklo celkom zaujímavé riešenie 🙂 červenou farbou sú možné zastávky, síce je to veľká obkľuka, ale bola by spokojná aj strana pre filiálku aj strana pre hlavnú stanicu 😃 amali yb sme "METRO" :d, ako takéto riešenie by bol skôr pre Rexy a osobné vlaky, rýchliky by som nechal v tej relácii ako sú 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.