Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
si: No o tom sme sa tu už raz bavili. Veď práve zmena vzhľadu CP by bola aj cesta k navráteniu istých užitočných vecí, poprípade k pridaniu ďalších. Napríklad niečo takéto napríklad v prípade L93 a L94.
"Náhradné spojenie smer Petržalka, električky 2, 8 a 3 zo zastávky Vazovova na Hlavnú stanicu, prestup na autobus 93." Keďže L94 končí po 22:00 a cez víkend nejazdí.
V tom článku o Mercedese bol aj popis ako sa robí katofréza a bol tam bus na palivové články. Viete mi niekto popísať čo tým mysleli?
Reply on: J #21241:
ja by som radsej uvital opat na CP tie mapy, to ze su cestaky ciernobiele mi ani nahodou nevadi...
Vrátil by som sa k nedávnej prezentáci MINIbusov na linke X. Vtedy boli vylepené veľmi pekné cestovné poriadky. A tak ma napadlo, že či by také pekné CP nemohli byť aj na iných linkách zatiaľ na zastávkách s prístreškami JCDecaux. Tieto boli modré. Ja by som navrhoval aby CP pre busy boli červené, pre trolejbusy modré a eliny zelené (neviem či je to tak aj v schéme linkového vedenia, nejak si farby na nej neviem vybaviť) a CP nočákov žlté. Viem, že vytlačiť niečo farebne je drahšie ako čiernobielo, avšak v tých JCDecaux vytrínach ich nikto nestrhne a vydržia tam dlhšie. Farebné CP by prispeli k lepšiemu imidžu DPB keďže by sa to ľuďom viac lúbilo.
Spectre: No jo Mann je MAN.
V KT8D5N ani v Astre som sa neviezol, takže tak.

fobust: No mne je jasné, že Mannheim nemá nič spoločné s MANom, hlavne keď sa tam vyrábajú Citará. Len by to bola sranda, že v Mannheime sa vyrába MAN.
Kami: v zasaze nemam nic proti intervalom... stale mi len ta prechadzka novym avionom vadi...
No, ja som v lete vyuzil linku 61. Kvoli intervalu 18 min som si nezapamatal odchod. Pozrel som cez wap. Na letisko prislo par ludi, posledne skupinky vystupili pri Avione SP. A to bolo viac letov zasebou. Vo Varne ma privitala linka s intervalom 15 min. Podobne po prilete. Hoci som nastupil na druhej zastavke, mohol som si vyberat miesto na sedenie.
Teraz ma linka lepsi interval, len tie zastavky su matuce.
Nevkus? To jedine Chavdar s motorom Avia, dverami z mojej izby so sedackami Tambusu, oknami z kostola, hrdzou z Karosy, transpardntami EMtest, kvalitou naprav a la podvozky RT6 a naterom z Ankary alebo Baku. Bleeee zabudol som nieco? Kludne ma doplnte.
Reply on: Andy #21230:
pocet ludi z/na letisko zalezi od odletov/priletov ... tie su kazdy den ine. A nejde ani tak o tych par miut, ale ked vidim nejachych "domorodcov" co prave tpridli do BA, sadli do BUSu a musia sa trepat parkoviskom noveho Avionu. Interval linky by mal byt prisposobeny premaveke na letisku v tej ktorej hodine... ale to chem asi moc...
Reply on: COLOR #21233:

Ak chces naozaj nieco nevkusne, tak Karosu s dverami z Karosy... 😉
Reply on: COLOR #21233:
To bol zly vtip 😃
...alebo Ik280 s dverami zo SORu 😃
Reply on: S499.1023 #21231:
Samozrejme, moze byt aj to. Alebo SOR s dverami z Ik280 🙂
Reply on: Spectre #21209:

A to zase prečo? Keď, tak štvordverový SOR s dverami zo Sanosu alebo ŠM.
I.
Reply on: Bon-Cu #21207:

Chod sa niekedy to linkou odviezt a zistis, ze kolko ludi s nou chodi z letiska. A neviem co mas proti tomu, aby tam ta linka zachadzala. Ked uz sedis, tak ti je jedno, ci sa vezies o 5 minut viac alebo menej.
Ta expresna by mala aky interval? Hodinu? Dve?

Re #21215 artur:
Le to kvoli rekonstrukcii Mierovej, ktoru uz sto rokov mala byt, ale MC Ruzinov nejako zrazu nema peniaze a furt sa tetmin odsuva. Navyse povodne mala byt rekonstruovana od Radnicneho namestia po Hranicnu a teraz vymyslaju nejake skratene varianty. Linka 208 bude chodit po Gagarinovej ulici a konecnu bude mat na Cintorine Ruzinov

Re #21226 tr3mp: Ja som zvedavy ako tam ten trolejbus prejde, ked draty su mimo cesty a este k tomu v obluku...

Re #21227 artur: Myslis zle, lebo ak si si nevsimol, ta cesta je velmi uzka a navyse ma prudsie stupanie, takze asi by tam ani trolejbus nepresiel. A tu cestu pouzivaju len Hareyaci, ktori si to zaplatili sami, a preto je tam zakaz odbocenia.
Reply on: ARTUR #21227:
Tu dalsiu cestu si tam postavili Harleyaci. Ked si vsimnes, tak pre auta je tam zakaz odbocenia. Pre trolejbus je dost uzka, aj ked by sa podla mna ledva-ledva zmestil. Trebalo by vyskusat 🙂
Reply on: tr3mp #21226:
Povodne sa asi niekto nastval, chytil destruktivnu naladu a dal tam tie droty prave preto aby ich mohol vytnut hehe. A asi sa pod nim vymenila medzicasom zatriasla stolicka. (Pribeh sa nezaklada na skutocnych udalostiach, vsetky osoby su len vymyslene!)

Realnejsie je to, ze to zle naprojektovali alebo postavili.

A ci su to jedlicky, smreky alebo borovice, urcite sa niekto na vianoce ulakomi 😃
DAKUJEM ZA ODPOVED. ANO MYSLEL SOM TIE DRATY NAD NEIDENTIFIKOVANIMI STROMAMI. Myslim ze je to dobre na p..u spravene. Nemusli vobec robit novu cestu, radsej mohli kusok dalej potiahnut troleje a tam je cesta von. Ktoru odkedy ju spravili nikto nepouziva.
Pochybujem ze takto to bolo lacnejsie.
Reply on: COLOR #21221:
Nie su to skor borovice? Tie su v BA omnoho castejsie ... ale mozno nie, nevsimol som si presne.
Inak, najskor boli natahane droty a cesta pod nimi este nestala. Droty viedli nad spominanymi stromami, tak som myslel, ze padnu za obet ceste. Ale nestalo sa, droty vedu nadalej nad stromami a cesta kusok vedla 🙂
Myslite, ze to bolo tak zamyslane, alebo sa cesta posuvala len dodatocne?
Reply on: Nixon #21222:
Treba 1 prestup - 4 alebo 12 k Novemu mostu, potom 70 na zastavku Pristavny most.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.