V Citare bola dost zvrhlost to, ze po stlacení to malo najprv latenciu 1,5 sekundy (ako v 15TrM) a potom tie dvere vyleteli tak, ze ta div nezabili. Inteligente vyriesene by to bolo vtedy, ak by sa to otvaralo pomalsie, ale ihned, ako je to na dverach rovnakeho typu napr. v Astre, alebo KT8D5N.
Ja som vzdy 61 chapal a aj chapem ako linku privazajucu ludi na letisko (z hl.st. a z podzstatnych prestupnych bodov). Za pomerne kratky cas sa dalo na letisko dostat. Este aj studaci do internatov k Novemu Avoinu sa premiestnuju touto linkou, aj to berem, ved nech neni uplne prazdna. Ale spravit z nej linku do nakupneho centra .. neviem, teraz sa mi letosko zda byt druhorade (alebo az tretorade). Preto by som na let. uvital expresnu linku...
d3k0: ... ja len preto ze vsetky moje linky na tu adresu (v tom nefunkcnom tvare) ukazuju...
Andy: No to bolo preto, že vodič uvolnil dopyt skôr ako ho niekto stlačil. Ja keď som raz nastupoval, tak som dopyt tlačil ako sprostý a vodič nereagoval a tak som musel bežať do druhých dverí.
Dnes som si v tom DM čítal aj o závode MB v Mannheime (človek by čakal, že sa tam podľa názvu mesta budú vyrábať Manny ) a veru som slintal za Citarami a dúfal, že sa odveziem v blízkej budúcnosti Citarom pravidelne po Petržalke.
Inak čo je u MB a Mannu dobré, že ti CNG voz vyrobia rovno v závode a nie, že SOR vyrobí voz, ten vezme Norlogistic a ten ho prerobí. Myslím, že aj Vrakosa to má tak zložito.
Inak objednácka MB Citaro pre tento rok pre MHD robí takmer 1400 kusov a to ešte nie je rok uzavretý. To je slušné, nie?
ach áno, už sme zase v ďalšom storočí
ja som zažil aj RTOčky a Karosy ŠD, ktoré spomínaš a cestoval som aj trolejbusom č. 17 na Košickú do školy, býval taký natrepaný, že šofér rezignoval na otváranie dverí a otvárali sme si ich sami ručne
ale to bolo v minulom storočí
Spectre