Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #211967:
Myslim ze ti unika o com je debata. Jasne ze IDS BK ma mnoho chyb a v mnohych ohladoch je nastaveny zle, ide o to ze niekto ho tu vyhlasuje za nekompletny pre absenciu oznacovacov, proti comu su pomerne dobre argumenty.

Inak ked uz o nekompletnosti, tak by som zacal tym ze sa vobec nerealizovala dopravna cast projektu. Cize ide len o jednotnu tarifu (aj to nie uplne), bez toho aby doslo k jednotnej a vzajomne previazanej dopravnej ponuke.
Reply on: S499.1023 #211965:
Jasné, súhlas, do "new age" to už asi nepatrí ?
Btw., celočervené, alebo aj celomodré osvetlenie interiéru bolo fakt cool, nejako to vtedy dobre zapadalo do celkového koloritu sliepňajúceho mesta?

Reply on: Joyki #211963:
My sa tu bavíme o tom, čo je plnohodnotný IDS (vo vzťahu k chýbajúcim označovačom na staniciach).

Z tvojej reakcie vlastne vyplýva, že je to plný vlak ľudí s lístkami IDS. ?
Reply on: S499.1023 #211964:
Neviem, napíš presné číslo ty...

Lenže IDS BK má problém v tom, že tie ceny sú vysoké, zjavne neatraktívne - ešte som nikoho nevidel vo vlaku s PCL IDS. A keď už neprebehla dopravná optimalizácia, tak by aspoň tarifa mohla byť pozitívom, ale práveže opačne: uletené ceny vyháňajú ľudí z autobusov, a vo vlakoch sa naďalej kombinujú ZSSK traťové a IDS 100+101. Reakciou by mohlo byť zrušenie zónového usporiadania, lebo ak to takto ostane, nie, že po mesiaci, ani po x rokoch sa nezmení nič. U PID sa zmenila aj koncepcia VHD, tu sa nezmenilo nič, ľudia stále si nemusia na nič nového zvykať. Akurát tak na vyššie ceny.
Reply on: S499.1023 #211964:
Keby len mesiac, však veľký boom cestovania vlakom po Prahe vlastne nastal až počas povodní v roku 2002.
Reply on: dyspozytor #211961:
Sám som bol autorom mnohých takýchto balkánskych úprav (svietiace tlačidlá zastávky na znamenie v ŠM 11 3302, všetky aj dole presklené krídla dverí na 3249, kontrolky dverí v krabičke na skladaný hajzľový papier na 3235, obrysovky v blinkroch aj v reflektoroch na 7610, celočervené osvetlenie interiéru na 7610, zelené zrkadlá na 7767/7768, červenobiele zrkadlá na 7610/09), napriek tomu si myslím, že to do modernej MHD nepatrí.
A z tej "našej" Bratislavy, špinavej, zanedbanej, mafiánskej ale "našej" som rád zdrhol.
Reply on: Joyki #211963:
A čo myslíš, koľko ľudí cestovalo v PID vlakom mesiac po jeho zavedení?
Reply on: Valec #211945:
"Aj v Pražskej integrovanej doprave, fungujúcej od roku 1992 dodnes existujú úseky železničných tratí, kde s iným ako predplatným lístkom cestovať nemôžeš."
- akurát, že v bratislavskom IDS sa absolútne necestuje vlakmi ani len na predplatné lístky, alebo len žalostne mizivé percento ľudí. To je v našom IDS neplnohodnotné.
Reply on: Peon #211895:
Staničné budovy sú síce v správe ŽSR, ale vývesky pre cestujúcich (okrem radenia vlakov) si manažuje ZSSK sama - a to aj na staniciach, kde je zabezpečený zmluvný predaj prostredníctvom ŽSR.
Reply on: Infinity #211869:
V pamäti mám iné kombinácie a vylepšenia... Začiatkom 90-tych rokov si rozpoznal "svoj" voz a linku hádam aj z 3 kilometrov! Nezabudnutelné boli krasňanské Karosy B732 3127,3146 ale aj iné... Samozrejme aj Ikarusy rôznych generácií, ktoré sa ani nedajú všetky menovať (bolo ich naozaj veľa).
Najviac sa mi rátali také svietiace nástavce rukoväte na prevodovkovej páke, ktoré pri zapnutej smerovke blikali a inak svietili. Pamätáte aj rôzne postavičky zobrazené vo vnútorných spätných zrkadlách? Tie svietili rôznymi farbami pri zapnutých stretávačkách, alebo svietili na červeno pri brzdení a pod. Každé vozidlo bolo "originálne" a nezameniteľné - v každej úprave bol rukopis posádok - hneď človek vedel kto komu fandí a kto je čoho priaznivec 🙂
Tam niekde som si určite vybudovával vzťah k verejnej doprave... Viem, je tam značná dávka nostalgie, ale som rád, pretože dnes, keby som bol dieťa/mládežník, tak ma flotila uniformných SORiek asi nenadchne... V 80 a 90-tych rokoch sa Bratislava na nič nehrala, bola taká aká bola, ale bola to NAŠA Bratislava, ktorá nepotrebovala dokazovať ďalším 200 000 tisícom, že je hodná byť hlavným mestom s ustavičným porovnávaním sa s inými mestami
Holt, "pokrok", alebo globalizáciu nezastavíš... Ospravedlňujem sa za značný OT...?
Reply on: S499.1023 #211948:
Stabilný halový umývač - nech sme presní ?
Reply on: Miro #211957:
Len tie intenzity su tam trochu ine. Daj ludom pipat karty v rannej spicke na 93ke a sleduj co sa stane 🙂
Reply on: pastekar #211956:
Tak to nerob, keď je to zvláštne. Najlepšie bude, keď si nájdeš ženu.
Lanžhot? Kostice?
Reply on: 810zssk #211940:
Prečo by to nebolo reálne? V Žiline to tak je.

Tým nechcem povedať, že to schvaľujem.
Reply on: S499.1023 #211955:
Ten tlak v hlave sa dá uvolniť. Onanovanie nieje hanba. Len je zvláštne, keď to niekto robí pri pohľade na autobus.
Reply on: pastekar #211952:
Báť by si sa mal ty. A aby si sa nečudoval.
Reply on: pastekar #211951:
Funguje londýnsky IDS v plnom rozsahu? Funguje PID v plnom rozsahu? Funguje ODIS v plnom rozsahu? Funguje IDSOK v plnom rozsahu? Čo je to plný rozsah?
Reply on: S499.1023 #211949:
Neboj. Nestretneme sa. Na Cajlu nechodím.
Reply on: S499.1023 #211947:
Plnohodnotne- IDS funguje v plnom rozsahu a nie v provizórnom režime.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.