Pisal som o PCL, nie JCL...
A co, ked zmenia zonovanie? Co sa zmeni? Jedine, keby znizili vzdialenosti hranic koncentrickych zon od centra mesta, a tym padom by sa ceny priblizili k tym prazskym... ale stale to bude len integrovana tarifa, s ktorou pletu len terajsich cestujucich. Novi nepribudaju.. preco asi? Asi aj bezny lud vie, ze toto nie je integrovany dopravny system.
A co, ked zmenia zonovanie? Co sa zmeni? Jedine, keby znizili vzdialenosti hranic koncentrickych zon od centra mesta, a tym padom by sa ceny priblizili k tym prazskym... ale stale to bude len integrovana tarifa, s ktorou pletu len terajsich cestujucich. Novi nepribudaju.. preco asi? Asi aj bezny lud vie, ze toto nie je integrovany dopravny system.
Peon
"Úplné znenie PP IDS BK je pre cestujúcich k nahliadnutiu v sídle Bratislavskej integrovanej dopravy, a.s., v informačných kanceláriách a v predajniach dopravcov IDS BK, na internetových stránkach ... "
Pokiaľ viem, BID, a.s. nemá priestory určené pre cestujúcich, tak neviem prečo ich tam v knižnom CP SL niekto posiela... ? Navyše koordinátor (na rozdiel od dopravcov) komunikuje s cestujúcimi iba neosobne (emailom, telefonicky). Myslím si, že takto je to správne. Ani zamestnanci IDS JMK a VOR nie sú v osobnom kontakte s cestujúcimi alebo sa mýlim?
A aké informačné kancelárie sú tam myslené? ? Jediná o ktorej v Bratislavskom kraji viem sa volá Zákaznícke centrum ZSSK na Hlavnej stanici, lebo tam majú priehradky aj pre informovanie cestujúcich. V podchode na Hodžovom nám. majú iba univerzálnu priehradku... Všetko ostatné sú už predajne dopravcov.
Btw, na železničnej stanici v Sládkovičove je vo vitríne mapa zón s cenníkom IDS BK. ? Za to si poďakovanie zaslúži ŽSR keďže oni spravujú stanice alebo tie vitríny spravuje ZSSK? Hmm a železničné stanice sú vo vlastníctve ŽSR?