Ójojoj, že to bolo ale nadšenia, keď sa po 15 rokoch testovania spustila IDS. A prešlo sotva 2 mesiace a všetko je na p.d. Len pán Nesrovnal je spokojný, ako mestu ušetril peniažky, tým že starečkom a mrzáčikom zobral to, čo im Fico na konci roka pridal.
A co, ked zmenia zonovanie? Co sa zmeni? Jedine, keby znizili vzdialenosti hranic koncentrickych zon od centra mesta, a tym padom by sa ceny priblizili k tym prazskym... ale stale to bude len integrovana tarifa, s ktorou pletu len terajsich cestujucich. Novi nepribudaju.. preco asi? Asi aj bezny lud vie, ze toto nie je integrovany dopravny system.
Mozu prekopavat koncepciu kolko chcu. Kym nebudu mat objednavatelia zaujem na zahodeni 50 rokov starych dogiem a zruseni argumentu "nikdy sa to tak nerobilo", ziadny IDS nebude fungovat dobre, alebo aspon zmysluplne.
To je postup ked zacinas cestu vlakom, kedze CL si nemas kde oznacit. Ak si CL kupujes do zasoby, kludne si ho kup platny od oznacenia. Da sa to, mal som takto uz asi 30 listkov od ZSSK.
Asi nevieš, že lístky zakúpené u slovenského štátneho železničného dopravcu na IDSBK, sa nedajú označiť v označovačoch (ktoré na žel. staniciach niesu), ale platia od momentu zakúpenia. Naštastie som sa teraz v rozhlase dopočul, že BID zvažuje nad úplne novou, od základu prekopanou koncepciou IDS. T.j. na novom členení zón. Rozhodnutie padne cca za 4 mesiace. Paráda. 10 rokov príprav, testovania, mínania dotácii a úplne na h...o. To je také slovenské.
Ahojte, vsimol som si, ze zmizli cedulky s max. povolenou rychlostou 15km/h pri oboch vjazdoch do elektrickoveho tunela. Znamena to, ze uz mozu ist od zaciatku normalne rychlejsie? Dik
Prečo by si pri ceste z NZ do BA kombinoval tarify v Reci, keď vzhľadom na nastavenie tarify ZSSK ti bude vždy výhodnejšie kombinovať až v Bratislave. Naviac, ak by aj boli označovače na staniciach a kúpil by si si lístok bez uvedenia platnosti (to je inak možné aj dnes), chcelo by sa ti vybiehať z vlaku na to, aby si si ho označil?
Výhodou predaja CL IDS BK v Nových Zámkoch (ďaleko za hranicou IDS BK) je to, že si môžeš hneď pri kúpe lístka na vlak kúpiť aj lístok na ďalšiu cestu po prestupe s tým, že v BA nemusíš zháňať automat, stáť v rade pred ním (obzvlášť v nedeľu večer), ale môžeš rovno nastúpiť a označiť si ho. Rozmýšľam, v ktorej inej krajine sa takáto možnosť ponúka na celoštátnej úrovni.
A kto by ich pre boha aj využíval, keď detská a dôchodci jazdia zadara a pravideľne cestujúci plebs ma 50% zľavu. A jednorázové? To je kapitola sama o sebe. Kúpiš si lístok na stanici a čas platnosti ti začína plynúť od jeho zakúpenia. Takže keď si ho aj v tebou spomínaných Nových Zámkoch kúpiš, tak než docestuješ na hranicu BK, od ktorej by ti mal začať platiť, tak ti čas jeho platnosti vyprší. Pozdravujem spoločnosť BID?squint# ? ?
MHD-lístky (teda lístky IDS BK) si už môžeš zakúpiť na každej stanici na Slovensku. Napr. aj v Nových Zámkoch v zákazníckom centre je rzoložená tá "A"-tabula s mapou zón (ako pri vchode ASMN). Pretože konkrétne na tejto trati by si mohli zakúpiť ľudia ZSSK traťový lístok napr. Nové Zámky - Reca, a IDS predplatný lístok Reca - Bratislava. Akurát, že cenovo je to nevýhodné, a teda IDS lístky sa absolútne nevyužívajú pri cestách vlakom.
Čo so si pozeral poznámky tie dva z rozlišnou chrono adi preto lebo ten "rýchlejší" je vedený iba v kladiva škol.prázdnin a iba z Budmeríc. Ten druhý až z Cífera tiež v kladiva. Možno tento nepremáva cez prázdniny. Ten další v rovnaký čas vyráža zo Štefanovej čiže úplne iného smeru....
V Pezinku sa lievikovito zbiehajú...
Ešte že nie som odkázaný na Slovak lines . Neznášam tie ich komplikované CP....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki