Reply on: MatejBA #211585:
Lebo DPB započíta len časť nákladov a zvyšok rozpustí vo vyúčtovaní pre mesto (stačí pozrieť, koľko stojí 1 km pre obec a 1 km pre Bratislavu), zatiaľ čo SL by im vyfakturoval všetko. Obec teda berie to, čo je lacnejšie.
Peon
- v IDS BK informačný systém nezobrazoval číslo linky (S20) a ani na papieri som to napr. na dverách nevidel!
- v IDS JMK sa takisto nezobrazovalo číslo linky (S53) a tiež ani na papieri napr. na dverách som to nevidel
- nebolo v prevádzke akustické hlásenie zastávok
- aj na území ČR to zobrazovalo v slovenčine "nasledujúca zastávka" a reklamná obrazovka mala v slovenčine rovnaký "program" ako na Slovensku
- stanice na území ČR to vnútri zobrazuje s [CZ]
- z Kútov do Břeclavi išiel průvodčí ČD, lokomotíva zostala slovenská
Cestou späť som išiel s Os 4287 (do Břeclavi prišiel ako REx Kamzík). Ani tento "poschoďák" v IDS JMK akusticky nehlásil zastávky, nezobrazoval číslo linky (S53) a ani na papieri napr. na dverách som ho nevidel. Na území SR už od stanice Brodské však začalo aspoň akustické hlásenie zastávok (t.j. hlas tej istej pani ako v bratislavskej MHD).
V Kútoch bolo potrebné prestúpiť do druhej poschodovej súpravy (Os 2035). Táto v IDS BK zobrazovala aj linku (S20) na vnútorných transparentoch - aj na vonkajších.
- Tá poschodová súprava končiaca v Kútoch tam zostáva na noc či kam ide? V Kútoch je nejaká odstavná plocha a vlak je tam na noc bez dozoru?
V oboch smeroch boli vlaky v úseku "Kúty - Břeclav" málo vyťažené = kapacitne by naďalej stačil ten motoráčik ČD. Osobne ma prekvapuje, že prišlo k tejto zmene cez pracovné dni poobede od 14. 12. 2015.