Reply on: MatejBA #211585:
Lebo DPB započíta len časť nákladov a zvyšok rozpustí vo vyúčtovaní pre mesto (stačí pozrieť, koľko stojí 1 km pre obec a 1 km pre Bratislavu), zatiaľ čo SL by im vyfakturoval všetko. Obec teda berie to, čo je lacnejšie.
matt11
Teraz chodi naozaj 54 prazdna, lebo nema ziadny zmysel.
Podla mna by stacilo posunut odchody a prichody 54:
tak aby prisla na stanicu X:10 a odchod X:20 stiha sa prestup na vlak zo SC a na vlak z hl. st.
Ak by sa vynechal obchod vajnory kazdu pol hod. tak sa 54 stiha otocit za +- 17 min, cize prichod by bol X:37 stiha sa prestup na hl.st. Odchod by mohol byt X:50 aj so zachadzov do obchodu vajnory a stihnut prestupit aj ti zo Senca.
Dalsou zaujimavou moznostou by bolo premerovat 54 iba po ulici Pri starom mlyne a umoznit prestup z 153 a 525 na 54 na stanicu/ zo stanice. Tak aby 525/153 pri vybranych odchodoch prisla mozno 2-3 minuty pred 54. Kvazi by stacilo posunut odchody 525/153 v urcitych casoch priblizne o 5-6 minut skorej a vznikol by atraktivny prestup.
Mylsim si, ze ludia z Grobu by si tiez mozno radi skratili cestu do centra.
Ale ako som vravel Vajnory uvadzam iba ako priklad, kedze tam mi to najviac bilo do oci, ale toto by trebalo riesil ako celok, ako podporit kolajovu dopravu v BA. Problem s pristupom na stanice sa tyka aj inych casti ako Vajnory. Takisto aj inych dedin/miest v BA kraji.