Lenže ak sa nejakí utečenci rozhodnú z Rakúska ísť do Nemecka cez Slovensko, tak to znamená, že zo Slovenska musia ísť cez Maďarsko kde sú tiež námatkové kontroly a ďalej ešte väčšie keďže Chorvátsko nie je v Schengene.
Takže stále nechápem: Aký význam má kontrolovať pri vstupe na Slovensko z Rakúska?
A v čom bol najlepší? Myslíte si, že po 30 rokoch v podniku môže priniesť niečo nové, alebo by len konzervoval všetkých kamarátov? Naučenie sa pár vybraných slov ho stále nepredurčuje na vedenie DPB, ten naozaj potrebuje tvrdú a hlbokú orbu, popretŕhanie väzieb na nižších stupňoch riadenia a konečne nastavenie celej firmy na adekvátne výkony.
"V nejakej vozovni veduci"? Fakt? Nechces prestat kecat o veciach o ktorych ocividne nic nevies? Rafaj bol, napriek istym slabinam, jednoznacne najlepsi kandidat z celej 17ky.
To mas tak , ked z piatich sa traja nevedia ani obhajit, 4. je v DPB v nejakej vozovni veduci a piaty ma aspon prehlad. Alebo z celkoveho poctu 17 kandidatov schopnych povyhadzovali uz na zaciatku, aby mal vyvoleny hladky priebeh zvolenia.
Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
V československých podmienkach na 90% dodávajú dopravným a železničným podnikom priekupníci, na ktorých odkazujú aj originál výrobcovia, ktorí odmietajú objednávky.
Áno, signály pre električku sú nastavené tak, aby oboma križovatkami prešli naraz bez zastavenia. Tzn. v oboch smeroch majú súčasne voľno na Miletičovej, na Jégeho je potom signál voľno posunutý pre každý smer samostatne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007